Mityba

Žalieji kokteiliai – pats laikas sveikam gyvenimui!

By  | 

kokteiliai7Žalieji kokteiliai – tai puiki pagalba norintiems sveikai gyventi bei tinkamai maitintis. Šie kokteiliai kuo puikiausiai tiks vietoje pusryčių, po treniruotės sporto klube (ar namuose) arba tiesiog norintiems skanaus bei sveiko „užkandžio“.

– Žalieji kokteiliai yra puikiai suvirškinami. Ne paslaptis, kad plakant kokteilį, visų produktų ląstelės yra smulkiai suskaidomos, tad organizmas lengvai pasisavina visas naudingas medžiagas;
– Skirtingai nei sultyse, kokteiliuose lieka visos skaidulos. Pastarosios yra ypatingai svarbios geram virškinamojo trakto darbui;
– Gerdami žaliuosius kokteilius iš įvairių vaisių ir lapinių daržovių, gausite visą puokštę jums reikalingų vitaminų (A,C,K,E,B grupės vitaminų ir kitų) bei mineralų ;
– Mes taip visur skubam ir lekiam, kad kartais tiesiog pamirštam suvalgyti rekomenduojamą kiekį vaisių bei daržovių. Žalieji kokteiliai yra greitas bei lengvas būdas išspręsti šį klausimą;
– Šie kokteiliai suteiks jums energijos, juose yra mažai kalorijų, pačios negalėsite patikėti pasikeitusia savijauta bei odos būkle.
kokteiliai3
Nuo ko pradėti? „Pradinukams“ rekomenduoja naudoti 60% vaisių, daržovių ir uogų bei 40% lapinių daržovių.Neapsiribokite vien tik špinatais, lapiniais kopūstais (kale) ar paprastais salotų lapais, žaliesiems kokteiliams kuo puikiausiai tik burokų bei morkų lapai, salierai, kininiai kopūstai, netgi dilgėlės, gysločiai, rūgštynės, melisos, mėtos ar petražolės. Vaisiai, daržovės ir uogos gali būti patys įvairiausi:
– Obuoliai – nuostabus antioksidantas, obuoliuose gausu geležies, magnio, folio rūgšties, vitaminų A, E, K, C;
– Kriaušės – jose gausu cinko, vario, vitamino C, šie vaisiai padeda atgauti jėgas;
– Braškės – gausu vitaminų A, C, K, B5, B6, kalio, ląstelienos, folio rūgšties;
– Mėlynės – šiose uogose gausu ląstelienos, vitaminų A, C, padeda atitolinti senatvės požymius bei išsaugoti gerą regėjimą;
– Bananai – gausu A, E bei B grupės vitaminų, taip pat kalio, kalcio, fosforo;
– Morkos – gausu įvairių vitaminų ir mineralų, gerina apetitą nei virškinimą, apsaugo nuo infekcijų;
– Avokadai – puikus sveikųjų riebalų šaltinis. Avokadai pasižymi kalio, vitamino E, folio rūgšties bei B grupės vitaminų gausa.
kokteiliai1
Sudėtines žaliųjų kokteilių dalis galite nuolatos keisti. Jei jums pritrūko idėjų, siūlome keletą variacijų:

  • Špinatai, avokadas, mango vaisius, apelsinas, paprastas arba kokosų vanduo;
  • Lapinis kopūstas (kale), bananas, braškės, spanguolės, paprastas arba kokosų vanduo;
  • Petražolės, mango, bananas, obuolys, paprastas arba kokosų vanduo;
  • Salotų lapai, ananasas, obuolys, paprastas arba kokosų vanduo;
  • Salotos, kriaušė, obuolys, keli lapeliai mėtos, vanduo;
  • Špinatai, obuolys, mėlynes, bananas, paprastas arba kokosų vanduo

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.