Lietuvos kūrėjai

Pokalbiai – “Body Talk” įkūrėjos Veta ir Rasa

By  | 

"Body Talk" įkūrėjos Veta Asipavičė ir Rasa Daunoravičienė

2013 metais vasario mėnesį įkurtas prekės ženklas “Body Talk”, turbūt, daugumai yra žinomas ir asocijuojasi su glaustinukėmis, kurios ir yra skiriamasis jų drabužis. Šiandien kalbiname Vetą ir Rasą – “Body Talk” įkūrėjas, apie tai, kam yra skirti šie drabužiai, kaip gimsta idėjos ir kaip reikia įtikti įnoringoms pirkėjoms. Malonaus skaitymo!

  • Papasakokite šiek tiek apie pačią pradžią bei kaip dienos šviesą išvydo Body Talk?

Idėja atėjo pati savaime. Abi mėgome nešioti glaustinukes, tačiau prieš kelis metus įsigyti jų Lietuvoje buvo sudėtinga, pasirinkimas buvo skurdus, drabužiai ir jų kokybė neišskirtiniai. Pamatėme glaustinukių poreikį ir nišą, kurioje galėjome vystyti savo drabužių prekės ženklo idėją. Atsitiktiniu būdu susipažinus su vienos Vilniaus siuvyklos savininke reaktyviniu greičiu subrandinome idėją kurti savo glaustinukių liniją ir po trijų mėnesių jau pristatėme pirmąją savo kolekciją. Taip gimė Body Talk, kurio kūrybos centre visuomet bus pagrindinis mūsų drabužis – glaustinukė.

  • Neseniai pristatėte naująją kolekciją. Papasakokite mums šiek tiek apie ją: kur ieškojote įkvepimo, kokioms merginoms/moterims jinai yra skirta.

Kolekcija išskirtinė savo koloritu, joje dominuoja trys pagrindinės spalvos – šių metų spalva pripažinta bordo ar marsala, vaiski mėlyna ir pastelinė kūno spalva. Kaip ir visa Body Talk kūryba, ši kolekcija yra gana minimalistinė, siluetai lengvai apibrėžiami, tačiau kiekvienas rūbas turi dekoratyvinę detalę, kuri padeda jam išsiskirti.

Pavasario kolekcija skirta veržlioms moterims, kurias sunku pagauti – jos myli savo darbinę veiklą, yra į ją įsitraukusios, vertina drabužių komfortą ir estetiką. Įkvėpimo pirmiausia sėmėmės iš mus įkvepiančių moterų su stipriu charakteriu, ambicijomis ir užmojais.

"Body Talk" drabužiai

  • Kokie yra jūsų prioritetai gaminant drabužius, kam teikiate daugiausiai dėmesio?

Pirmiausia, tai yra kokybiškos medžiagos ir išskirtinės detalės. Kolekcijose naudojame natūralius audinius – viskozę, šilką, modalą, kuprą. Kiekvienas drabužis turi kažką paslėpto ir išskirtinio – kitos spalvos vidinį pamušalą, miniatiūrinį x ženkliuką nugaroje ar subtilų apdailos kantą.

  • Kas jūsų darbe jums teikia didžiausią malonumą?

Galimybė kurti tokį prekės ženklą ir drabužius, kuriais pačios tikime ir mielai nešiojame kasdien.

  • Kokia yra Body Talk diena? Visada yra smalsu sužinoti apie „virtuvės“ užkulisius!

Prieš beveik du mėnesius palikome pagrindinius darbus, tad pagaliau visa diena sukasi apie Body Talk veiklas. Kaip tik šiuo metu kartu su juvelyrikos kūrėja Deimante iš Tadam! įsikūrinėjame studiją senamiestyje, kur praleisime didžiają dalį savo laiko. Be to, kasdien daug laiko skiriame vizitams į siuvyklas, medžiagų paieškoms, modelių atidirbimui, susitikimams su butikais ir kitoms veikloms.

"Body Talk" drabužiai "Body Talk" drabužiai

  • Ar sunku yra įtikti moteriškai auditorijai? Su kokiais sunkumais yra tekę susidurti per Body Talk gyvavimo laikotarpį?

Kiekviena į išskirtinius drabužius investuojanti moteris iš prekės ženklo tikisi kokybės ir gero aptarnavimo, tad natūralu, kad būtinos nuolatinės pastangos tokią kokybės kartelę palaikyti.

Kadangi pagal specialybę nesame dizainerės, pradėjus Body Talk susidūrėme su žinių trūkumu gamybos srityje, neturėjome patirties vertinant siuvėjų darbą, renkantis medžiagas, tačiau sparčiai tobulėjame ir nuolat mokomės.

  • Ką pasakytumėte merginoms, norinčioms pradėti savo verslus, tačiau bijančioms aplinkinių nuomonės ar tiesiog nedrįstančioms imtis veiksmų?

Norėtume palinkėti drąsos – daryti tai, kas labiausiai patinka joms pačioms ir nenumarinti gerų idėjų vien dėl to, kad nedrąsu pabandyti ar išeiti iš patogios komforto zonos.

"Body Talk" drabužiai "Body Talk" drabužiai

  • Kokie yra Body Talk ateities planai?

Ilguoju laikotarpiu pagrindinis mūsų prioritetas yra Body Talk plėtra užsienio rinkose – šį pavasarį jau pradėjome pristatyti save per elektronines Europos dizainerių platformas, netrukus turėtume atsirasti ir pirmuose butikuose Vakarų Europos šalyse.

Ačiū už pokalbį.

“Body Talk” gaminius galite apžiūrėti – www.bodytalk.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.