Lietuvos kūrėjai

Pokalbiai – „Apoteca“ įkūrėja Inga

By  | 

IngaIIIIApoteca copy

Paruoškite gardžios šeštadieninės kavos puodelį, mielosios, bei leiskite jus supažindinti su dar vienu lietuviškos mados vardu – „Apoteca“. „Apotecos“ įkūrėja Inga mielai sutiko papasakoti apie šio ženklo atsiradimo istoriją, pasidalinti savo gyvenimo San Franciske įžvalgomis bei atskleisti savo planus ir svajones. Malonaus skaitymo bei gražaus visiems šeštadienio!

  • Kaip gimė „Apoteca“ ženklas bei kokia šio pavadinimo istorija?

„Apoteca“ gimimo mintis buvo brandinta daug metų, tačiau prireikė nemažai susikaupimo ir drąsos, kad tai pavyktų įgyvendinti. Visai netikėtai, pradėjus lankyti Mados Akademiją ir pamačius, kad daug žmonių, net neturinčių patirties mados srityje, drąsiai imasi panašios veiklos, supratau, kad pats laikas ir man nustumti baimę ir pradėti veikti. Taip gimė „Apoteca“ – ženklas, kuris gydo kūną ir sielą. Visą gyvenimą mane supo farmacija, vaistų gamyba ir žmogaus sveikatinimo procesas. Dėl šios priežasties pavadinimo net nereikėjo ieškoti, jis atsirado labai organiškai. „Apoteca“ mano sielą jau išgydė, o dabar trokštu, kad gydytų kūnus ir sielas klientėms.

  • Papasakokie šiek tiek apie „Apoteca“ drabužius bei kokioms merginoms ir moterims jie yra skirti?

Drabužiai skirti savimi pasitikinčiai, nebijančiai išsiskirti iš minios moteriai. Tokiai, kuri nori, jog ją nulydėtų žvilgsniai ir komplimentų banga. Moteriai, kuri žino gerų audinių vertę ir mėgaujasi jų kompanija. Moteriai, kuri brandi, išsilavinusi ir šiek tiek valiūkiška. 

  • Kas jus inspiruoja kūrybai, kur ieškote įkvėpimo?

Visuomet labai daug duoda supanti aplinka, todėl kelionės, pamatytos vietos, sutikti žmonės, paskanautas maistas ir yra įkvėpimo šaltiniai. Gamta, gėlės, paukščiai, gyvūnai – viskas turi įtakos kolekcijų atsiradimui.

  • Gyvenate San Franciske, ar vietinių mados suvokimas skiriasi nuo lietuvių? Kokiems drabužiams pirmenybę teikia amerikiečiai?

San Francisko gyventojų mados suvokimas yra visiškai kitoks, nei lietuvaičių. Mes mėgstame puoštis, norime atrodyti gražiai ir nepriekaištingai. San Fraciske niekas nekreipia dėmesio į tai, kaip atrodo, todėl aprangoje labai daug sportinių detalių: šortų, tamprių, bliuzonų, kedų. Pirmenybė teikiama viskam, kas patogu, nevaržo judesių. Kalifornijoje oras ir gyvenimo būdas leidžia žmonėms atsipalaiduoti ir nekreipti dėmesio į kitus.

apoteca7

  • Ko galėtume pasimokyti iš amerikiečių stiliaus?

Tikriausiai, geriau nesimokyti nieko, nes nesinori prarasti lietuviškos elegancijos.

  • Kokia yra „Apoteca“ diena? Visada yra smalsu sužinoti apie „virtuvės“ užkulisius!

20% kūrybos, 40% skaičiavimų, 10% susirašinėjimo, 20% kontrolės ir dar 10% nenumatytoms detalėms. Dažniausiai viskas prasideda nuo laiškų ir problemų sprendimo, tada, dienos viduryje, pereinama prie idėjų generavimo, o vakarais galima užsiimti kūryba. Mados verslas tik iš šalies atrodo labai kūrybiškas, tačiau tikrovėje reikalauja labai daug darbo ir bemiegių naktų.

  • Ar pastebėjote, kad lietuviai vis dažniau renkasi lietuviškus mados ženklus? Kaip manote, kodėl taip nutiko?

Taip, pastebėjome. Tikriausiai, taip atsitiko todėl, kad ir pasiūla labai išaugo. Prieš keletą metų buvo pakankamai sunku įsigyti lietuviškų dizainerių ir prekinių ženklų drabužių: jie buvo mažiau prieinami, reikėjo asmeninių susitikimų, derinimų. Šiuo metu atsirado labai daug parduotuvėlių ir internetinių portalų, siūlančių įsigyti lietuviškų gamintojų produkcijos. Taip pat, ir žurnalai pradėjo daugiau apie tai rašyti. O kur pasiūla, ten ir paklausa. Kartais net atrodo, kad gerokai per didelė. 

  • Kas jums jūsų veikloje teikia daugiausiai džiaugsmo?

Daugiausiai džiaugsmo teikia kūrybisnis procesas ir galutinis rezultatas, kuomet pamatai klientę, vilkinčia tavo sukurtu gaminiu. Visai netikėtai, kažkur minioje, pastebi savo kūrinį – tai nepakartojamas jausmas.

  • Kas iš naujosios „Apoteca“ kolekcijos ir must have šiai vasarai?

Palaidinė-Body, kurią galima derinti tiek kasdienai, tiek vakarui. Suknelė, kuri kiekvieną vasaros vakarą yra puikus pasirinkimas, norint jaustis nepakartojamai. Skara, kai norisi pasislėpti nuo saulės spindulių, ar pasišildyti, kai užklumpa vėjas.

  • Kokie yra “Apoteca” ateities planai bei svajonės?

Planai – nestovėti vietoje, nežengti atgal, bet eiti tik į priekį. Svajonė – gydyti kuo daugiau kūnų ir sielų, kad visos moterys jaustųsi ypatingai.

Ačiū už pokalbį.

“Apoteca” gaminius galite apžiūrėti – www.apoteca.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.