Lietuvos kūrėjai

Pokalbiai – su „Mūsų pasakos“ įkūrėjais

By  | 

musu pasakos11

Ir nors vasaros atostogos ir yra nuostabus dalykas, tačiau mes, Citymag įkūrėjos, esame be galo laimingos, galėdamos grįžti į mūsų taip mylimą veiklos rutiną! Grįžome gerai pailsėjusios ir nusprendusios, jog ir šį sezoną jus džiuginsime įtraukiančiais interviu su įdomiausiais Lietuvos žmonėmis bei kūrėjais. Pirmasis rudens interviu pakvies jus į pasaulį, kuriame gyvena įvairūs pasakų personažai, leis jums bent trumpam pasislėpti nuo tikrovės bei suteiks galimybę susikurti savąją „laimingą, pasakišką pabaigą“. Leiskite jums supažindinti su „Mūsų pasakomis“.

  • Papasakokite mums šiek tiek apie „Mūsų pasakas“: kaip gimė šis pavadinimas, kaip kilo mintis įkurti šį prekės ženklą?

Kodėl PASAKA? Todėl, kad pasaka yra trumpas, fantastinis, pamokantis kūrinys, kuris beveik visuomet turi gerą pabaigą! Juk šiam žanrui yra būdingi stebuklai, pasivertimai, pasakiški veikėjai, veiksmo, laiko ir vietos spalvingumas. Ir argi ne tokios yra „Mūsų pasakos“? Visiems gerai žinomi personažai (tokie kaip vilkas, paršelis, net visus gąsdinanti indėno kaukolė) sukuria istoriją, kurią jūs, nešiodami „Mūsų pasakos“ drabužius, siunčiate praeiviams ir netgi magiškai įsikūnijate į vaidmenį. Juk stilius turi atskleisti, kas jūs esate iš tikrųjų, nenaudojant nei žodelio. Būtent tokios ir yra „Mūsų pasakos“: pilnos vis naujais, gyvybe ir stebuklais alsuojančiais personažais ir istorijomis. Juk su kiekvienu gyvenimo tarpsniu ateina laikas, kai jau reikia versti naują puslapį, skyrių, keist knygą ar, tiesiog, pradėt skaityt nuo pabaigos.

Kuo „Mūsų pasakų“ drabužiai skiriasi nuo kitų prekinių ženklų?

Mes, kūrėjai, darome tą patį – siunčiame signalą, kodą. Vieni siunčia visiems matomą signalą, kiti užšifruotą žinutę, kiti naudojame metaforas, parašytas Morzės abėcėlės pagalba. Esminiai „Mūsų pasakų“ ženklai: vienspalviai rūbai, kuo natūralesnis audinys (dominuoja medvilnė ir viskozė) bei, dažniausiai vienspalvis, konkretus, pačių mūsų pieštas piešinys, kuris yra piešiamas pieštuku ir tušinukais ant balto lapo, o vėliau šilkografijos būdu perkeliamas ant rūbų.

  • Kokie žmonės slepiasi už šio prekės ženklo? Kada ir kaip supratote, kad jau laikas imtis savo verslo?

(šypsosi – aut.past.) O jeigu be juokų, už šio prekinio ženklo slepiasi kuklūs, kiek sutrikę, labai atsakingi, bijantys nuvilti, bet nebijantys suklysti žmonės. Pamačius mieste žmogų, dėvintį MP rūbus, sukyla begalės emocijų. Norisi bėgt ir apkabint tą žmogų, paklausti, kas blogai, kas gerai, pakviesti puodeliui kavos bei geriau jį pažinti. Labai keistas, tačiau labai geras tai jausmas.

musu pasakos2

  • Kas yra svarbu „Mūsų pasakoms“? Kam skiriate daugiausiai dėmesio kurdami drabužius?

Mums viskas yra kvintesencija. Milita su Vytautu piešia piešinius – be ribų, be tabu, be įpareigojimų. Kyla minčių – pasitariam, pamėginam, žiūrim, kas iš to išeina. Juk tai ir yra kūryba, tai negali būti įdėta į jokius rėmus. Roberta yra atsakinga už medžiagas, už siuvimą, dizaino darbus, detales ir, žinoma, už tai, kad „Mūsų pasakos“ pasiektų Jus – „Mūsų pasakų“ skaitytojus. (šypsosi – aut.past.)

  • Kokiems žmonėms yra skirti jūsų drabužiai?

Iš tiesų, kiek sunkoka išskirti MP „skaitytojus“ . Sprendžiant iš klientų, kurie perka „tiesiai“ iš mūsų, tai yra yra laisve pulsuojantys žmonės, kuriems patinka dėmesys, kuriems patinka būti palydėtiems gatvės praeivių žvilgsnių. Jų amžius, kas yra smagiausia, vyrauja nuo 18 iki 55 metų! Argi tai nėra tiesiog šaunu?! Jokio amžiaus cenzo, jokio skirstymo į luomus.(šypsosi-aut.past.)

  • Kas kūryboje jus įkvėpia labiausiai bei kas kūryboje jums suteikia daugiausiai džiaugsmo?

Įkvepia geri atsiliepimai, komplimentai. Konstruktyvi kritika, žinoma, taip pat, juk tai padeda mums tobulėti, atmerkti akis bei neužmigti ant laurų. Didžiausias įkvėpimas – atsiųstos nuotraukos, kuriose moterys, pasipuošusios MP rūbais, palaidais smėlio pilnais plaukais ir plačia šypsena. Ačiū jums, MP skaitytojai.

  • Kuo mus nustebinsite rudenį?

Argi tai bus staigmena, jeigu pasakysime dabar? Trumpa užuomina – mįslė: iki kelių, bet ilgom rankovėm, kas? (Šypsosi – aut. past.)

  • Esate dar gana jaunas prekinis ženklas, ar sunku buvo pradėti verslą, su kokiomis kliūtimis susidūrėte?

Labai sunku. Prieš pradedant viskas atrodė kur kas lengviau ir greičiau, negu atrodo dabar. Tinka viena Remarko citata: „Rytais galvoju kitaip, negu vakarais, žiemą kitaip negu vasarą, prieš valgį kitaip negu pavalgęs, o jaunystėje, ko gero, kitaip negu senatvėje.“ Klausiate, ar verta? Tikrai taip!

  • Ką pasakytumėte tiems, kurie nori pradėti savo verslą, tačiau nedrįsta to padaryti? Kokį patarimą duotumėte jiems?

9 kartus pamatuok, 10 kirpk. Nejuokinga. Tikrai reikia, tikrai reikalinga. O kartu – nieko nelaukite! Nereikia laukti tinkamos progos ar tinkamos dienos. Mums viskas prasidėjo sukūrus Facebook „Mūsų pasakų“ paskyrą. O tada jau sukis, kaip išmanai!

  • Kokios yra “Mūsų pasakos” svajonės, tikslai bei siekiai?

Tikslas – pasiekti „skaitytoją“, palikti žinią apie save. Galime nepatikti – tuomet būsime jūsų galvoje, galite mus mylėti – tuomet būsime jūsų širdyse. Svarbiausia, kad iškoduotumėte tą kodą, juk kiekvienas turime Enigmą.

  • Kur galime jus rasti?

Visada galite susisiekti https://www.facebook.com/Musupasakos paskyroje arba elektroniniu paštu nupieskpasaka@gmail.com, ir nesvarbu, ar tai noras užsisakyti, ar paplepėti, o gal išgerti kavos. (šypsosi-aut.past.) Taip pat, „Mūsų pasakas“ galite rasti butikuose Klaipėdoje, Vilniuje ir Palangoje.

Ačiū už pokalbį.

“Mūsų pasakos” gaminių galite apžiūrėti – facebook.com/Musupasakos

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.