Drabužiai

Lietuvoje – naujas miego drabužių prekės ženklas

By  | 

wmn_4818-1-r

Rugsėjo pradžioje Lietuvoje startavo ir pirmąją savo miego drabužių kolekciją pristatė naujas lietuviškas mados prekės ženklas – „wake me not“. “wake me not“ gimė siekant moterišką miego drabužį pateikti kitaip: subtiliai, kokybiškai, rafinuotai – taip, kaip vakarais, naktimis ir rytais norėtų būti apsirengusi stipri, moderni šiuolaikiška moteris” – savo naują prekės ženklą pristato jo kūrėjos Karolina ir Milda.

„Konceptualių miego drabužių liniją apibendrinantis siluetas – tradiciniai miego marškiniai, išsiskiriantys moderniu minimalizmu. Mums labai svarbus aiškus, neperdėtas rūbo siluetas ir jį saikingai pagyvinančios detalės. Tai gali būti idealios formos apykaklė, smulkus, spalviškai kontrastuojantis rankovių kantas, skeltukas ar net įkirpimas netikėtoje marškinių vietoje, suteikiantis šiam drabužiui naują įvaizdį“ – linijos stilistiką apibūdina Milda.

“Wake me not“ kūrėme tokioms merginoms ir moterims, kurios dieną renkasi kokybiškus, konceptualius, įdomių kirpimų ir faktūrų rūbus – nuo šiol jos savo stiliaus pojūčio galės neapleisti ir naktį. Ir visai nesvarbu, kad tuomet niekas nemato, kaip tu apsirengusi – mūsų klientė drabužius renkasi tik dėl savęs.

Pirmoje „wake me not“ kolekcijoje pristatomi trys modeliai, kuriuos galima rinktis iš švelnių, ramių atspalvių – šviesios dangaus mėlynos, prigesintos rožinės, švelniai pilkos ar klasikinės baltos. “Idėjų, kaip tradicinius miego marškinius pristatyti kitaip, turime begalę, tad ateityje laukia tikrai ne vienas linijos papildymas. Tikime, kad ši naktinių rūbų interpetacija pasirodys artima ne vienai bei suras savo kelią į šiuolaikiškų, savarankiškų moterų kasdieną” – planais dalijasi prekės ženklo kūrėjos.

Nuotraukos – Gertrūda Varnaitė

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.