Renginiai

„Kalėdų Pop Up“ apjungs lietuvių mados, juvelyrikos, interjero ir maisto prekės ženklus

By  | 

Gruodžio 12-13 dienomis nuo 12 iki 19 val. vilniečiai ir miesto svečiai kviečiami į unikalų „Kalėdų Pop Up“ renginį, vyksiantį kultūros centre „Kablys“, esančiame Kauno g. 5, Vilniuje. Čia bus galima sutikti daugiau nei 50 specialiai šiam renginiui atrinktų lietuvių mados, juvelyrikos, interjero ir maisto prekės ženklų.

„Kalėdų Pop Up“ renginys – vienintelis toks Lietuvoje, kurio metu vienoje vietoje bus galima rasti daugiau nei 50 aktualiausių ir ryškiausių lietuvių dizaino bei maisto prekės ženklų kūrėjų, pabendrauti su kiekvienu jų asmeniškai ir įsigyti visas kalėdines dovanas po vienu stogu.

Čia lankytojų lauks tokios puikiai pažįstamos lietuvių dizainerės kaip Agnė Kuzmickaitė, Kristina Kruopienytė, Diana Paukštytė, Renata Mikailionytė, stilistė Agnė Gilytė, drabužių ir aksesuarų prekės ženklą „Simona Bandita Design“ pristačiusi televizijos ir radijo laidų vedėja Simona Bandita, juvelyras Benas Staškauskas („S’j“), kurio kurtas žiedas puikuojasi ant islandų atlikėjos Björk albumo viršelio bei daugybė kitų žinomų ir naujų, bet jau pripažintų kūrėjų.

„Kalėdų Pop Up“ dalyviai pristatys ne tik jau pamėgtus savo kūrinius, bet ir išskirtinai renginio lankytojams kurtus darbus, pasiūlymus bei dovanas. Pavyzdžiui, čia bus galimą pirmą kartą įsigyti „Naked Bruce“ vilnonių tamprių, „Anchovy“ lankytojus kvies „užkoduoti“ ir vietoje atsispausdinti unikalų atviruko dizainą.

Renginio metu bus galima susikurti kalėdinį vainiką, įsigyti šviežią gyvą eglutę bei šventinių dekoracijų. Veiks restoranas ir dvi „Pop Up“ kavinės. Kavos entuziastai „Crooked Nose & Coffee Stories“ supažindins su originaliais kavos mišiniais, o kepyklėlės „Tie kepėjai“ komanda kartu su „House of Naive“ šokolado meistrais siūlys paragauti kalėdinių skanumynų bei karšto šokolado.

„Kalėdų Pop Up“ erdvė bus suskirstyta temomis: pirmoje erdvėje lankytojų lauks maisto ir interjero prekės ženklai, antroji erdvė bus skirta juvelyriškai ir galanterijai, trečioje erdvė įsikurs mada. Daugiau informacijos apie renginį: www.popup.lt.

 

„Kalėdų Pop Up“ dalyviai

Desertų ir kavos atstovai: House of Naive“, „Crooked Nose & Coffee Stories“, „Tie kepėjai“, „TUTU“, „Lęmo stendas“.

Galanterijos ir aksesuarų gamintojai:erikahoc“, „UNDER MY ROOF“, „Coal“, „formuniform“, „Things Happen“.

Drabužių dizaineriai: Diana Paukštytė, „Naked Bruce“, „labàdienà“, „wake me not“, „Anchovy“, „Kristina Kruopienyte Fashion“, „Agnė Kuzmickaitė“, „Body Talk“, „UNDRESS“, „LT identity / BALTAI“, „Dear for bear“, „KŪTVĖLA“, „March Design Studio“, „Simona Bandita Design“, „Gresnaya“, „Renata Mikailionytė“.

Parfumerijos ir kosmetikos ženklai: FUMparFUM/created by Aistis Mickevičius, „You&Oil“, „A.GO atelier“, „Uoga Uoga“.

Juvelyrai ir papuošalų gamintojai: S’j“, „MIUTTO“, „DD Workshop“, „KABA jewelry“, „bobriq“, „Pintu“, „Tagua.LT“, „CosySilver“, „OKIIKO“, „Tadam“, „Toma accessories“, „Egyboy“, „Simona Samojauskaite Jewellery“, „Kotryna Vaitekunaite jewellery“.

Namų interjerą puošiantys ženklai:Old-New“, „Owls In Bowls“, „Native Universal Ceramics“, „Threesome“, „strautniekas“, „Mano lietuviški namai“, „Modernaus meno centras (MMC)“, „Pho ceramics“, „Simple Homes“, „Soiree“, „Torem“.

Taip pat:Eglutės.lt“, „Kalediniai vainikai“, stilistė Agnė Gilytė, „Skin on Skin“, „Copper/Field Hemp“.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.