Mada

Ermenegildo Zegna Pavasaris/Vasara 2016

By  | 

Milanas, Gruodis, 2015 – Ermenegildo Zegna pavasario-vasaros 2016 reklaminė kampanija vizualiai atspindi ryškiausias prekių ženklo tradicijas – sugebėjimą lyderiauti vyriško stiliaus srityje, pasiūlyti aukščiausios klasės kokybę ir pagerbti šiuolaikinio vyriškumo identitetą.

Kampanijos koncepcija sulieja tai, kas vadinama klasika, ir kas yra nauja. Tai reiškia, jog visi vizualiai sumaniai nušviečia Zegna mados namų DNR, bet tuo pačiu parodo ir ženklo globalumą, patrauklumą bet kurioje pasaulio vietoje, tampa fil rouge (pagrindine linija) tiek Ermenegildo Zegna Couture, tiek Ermenegildo Zegna kolekcijose.

Nuotraukų centre – grupė savimi pasitikinčių, atsipalaidavusių vyrų, pavaizduotų paprastame baltos spalvos fone. Tai – odė paprastumui, takumui, lengvumui, ką buvo galima matyti ir ant Ermenegildo Zegna Couture pavasario-vasaros 2016 podiumo. Kolekcijos autorius – patyręs italų dizaineris Stefano Pilati.

Grafinis nuotraukų išdėstymas yra visiškai naujas, nors klasikinis baltas fonas leidžia drabužiams prabilti, juos išryškina. Fotografų dueto Inez ir Vinoodh sukurtos nuotraukos išreiškia modernius estetinius kodus, kurie tampa idėjos New Leaders dalimi – tai stilingumas, vyriškumas ir šiuolaikinė asmenybė.

Ermenegildo Zegna Couture kolekcija – tai lengvumo, perregimumo simfonija, supaprastinta iki mikro ir makro Madras raštų, šviesių beveik baltų spalvų, derinamų su ryškia optine balta bei įtraukiančia juoda. Taip Ermenegildo Zegna pristato savo klasikinį tradicinį mokymą jaunesnei, mažiau formaliai sielai – tai nerūpestingas, atsipalaidavęs formalumas.

SS16_EZACCM1 EZC4

Kūrybinė agentūra: GB65

Kūrybinės agentūros vadovas: Giovanni Bianco

Gamybos įmonė: The collective shift

Stilistas: Joe McKenna

Fotografijos agentūra: Inez & Vinoodh

Pagrindinis talentas: Benn Northover

Modeliai: Baastian Ninamber, Arthur Chrkszcz, Tim Dibble, Fabian Frunke, Daryl Jones, Karl Kolbitz

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.