Grožis ir mada

Pokalbiai – dovanų prekybos centro „PERSO“ įkūrėjai

By  | 

perso.lt komanda

Prekyba internetu pasaulyje jau seniai yra išsikovojusi savo vietą po saule, ne paslaptis, kad ir Lietuvoje šis apsipirkimo būdas sulaukia vis daugiau dėmesio bei sekėjų. Šiandien kalbiname internetinės parduotuvės „Perso.lt“ įkūrėjus – Viktoriją, Mindaugą ir Paulių, kurių pagrindinis tikslas – suteikti klientams originalių, suasmenintų, kokybiškų prekių pasirinkimą internetu. Klausiame, su kokiais iššūkiais teko susidurti, siekiant Lietuvos rinkai pristatyti dovanų pirkimą internetu, kokiais kriterijais vadovaujantis jie renka prekes, kuo jų parduotuvė skirtiasi nuo kitų internetinių panašaus pobūdžio parduotuvių. Malonaus skaitymo!

  • Papasakokite apie ‘Perso.lt’, kaip Jums kilo idėja imtis šios veiklos?

Perso idėjos gimimas buvo kiek nestandartinis ir neįprastas. Pačios idėjos buvo ieškota ir ji buvo atrinkta iš daugybės panašių sėkmingų veiklos modelių užsienyje. Ieškojome veiklos srities, kuri būtų originali, perspektyvi ir kuri būtų miela širdžiai. Juk vienas svarbiausių dalykų gyvenime – daryti tai, kas patinka. Ne paslaptis, kad tik taip galima pasiekti išties didingus rezultatus. Kalbant tiksliau, „Perso“ idėja gimė susižavėjus JAV veikiančiu internetiniu puslapiu HATCH. Šiame puslapyje įvairūs gamintojai pardavinėja savo produkciją, kuri įvairiais būdais gali būti suasmeninama. Nutarėme, kad norėtume kažką panašaus pamėginti padaryti ir Lietuvoje, Europoje. Taip ir prasidėjo Perso.lt idėjos vystymas.

  • Kuo ‘Perso.lt’ skiriasi nuo kitų panašių puslapių? Ar tokių yra?

Šiandieniniame pasaulyje yra sudėtinga sugalvoti, sukurti kažką, ko dar nėra. Nors Lietuvoje dar ir nėra daug panašių puslapių, užsienyje jų tikrai netrūksta. Mes to nebijome. Kiekvienas projektas yra savaip originalus, kiekvienas jų turi savo veidą, savo auditoriją ir prisitaiko prie tos auditorijos poreikių tenkinimo. Taip yra sukuriamas konkurencinis pranašumas, leidžiantis sėkmingai toliau augti ir tobulėti.

„Perso“ iš kitų sistemų, visų pirmiausia, išsiskiria tuo, kad čia orientuojamasi į kokybę, o ne į kokybę. Siekiama, kad tai taptų, tarsi, virtualus „Akropolis“, po kurio stogu būtų tik geriausi pasaulio gamintojai, gaminantys kažką originalaus bei turinčio prasmę. Kitas esminis skirtumas – čia yra tik tokie daiktai, kurie daugiau ar mažiau yra tinkami dovanoti.perso.lt dovanu prekybos centras

  • Papasakokite plačiau apie paslaugas, kurias siūlo ‘Perso.lt’?

Visų pirma, stengiamės pasiūlyti originalų dovanų asortimentą, atrinktą iš geriausių pasaulio gamintojų. Visų antra, siekiame  tą turinį gražiai ir patogiai pateikti vizualiai, kad be jokių rūpesčių būtų galima rasti tinkamą dovaną įvairioms asmenybėms ir įvairioms progoms. Na o gamintojams, siekiame tapti nauju pardavimų kanalu bei padedame, kad jų unikalūs kūriniai pasiektų savo pirkėjus ir skleistų jiems džiaugsmą ir laimę.

  • Ar daug sulaukėte didelio susidomėjimo jūsų siūlomomis paslaugomis?

Pirmieji veiklos mėnesiai buvo vangoki, tačiau mūsų veikla jau įgauna pagreitį. Apie „Perso“ sužino vis daugiau žmonių bei susigundo užsisakyti originalias dovanas. Šiuo metu esame patenkinti mūsų augimo tempu ir optimistiškai žiūrime į ateitį.

  • Kokiomis naujomis idėjomis gyvenate ir kuo planuojate nustebinti įnoringiausius klientus?

Visada ieškome naujų idėjų ,kaip galėtume praplėsti „Perso“ paslaugų asortimentą ir pasiūlyti daugiau suasmeninimo galimybių mūsų klientams, tačiau visų idėjų įgyvendinimas reikalauja daug laiko ir darbo. Vienas iš pagrindinių „Perso“ projekto ateities tikslų – suteikti kuo daugiau dovanų suasmeninimo laisvės, kad kiekvienas, net pats įnoringiausias vartotojas, galėtų rasti jam patinkančią dovaną.

  • Kokiais kriterijais vadovaudamiesi renkate prekes, kurios bus parduodamos ‘Perso.lt’ ir kas Jums svarbiausia jų ieškant?

Visų pirma, atsižvelgiame į pačio gamintojo asortimentą. Unikalios, dažnai išskirtinės prekės, gaminamos siekiant kokybės, o ne kiekybės – pagrindiniai kriterijai, renkantis Lietuvos bei užsienio gamintojus. Taip pat, atkreipiame dėmesį ir į didesnius gamintojus, kurie jau ne vienus metus vykdo savo veiklą, nes dažnai dirbti su tokiais gamintojais yra paprasčiau ir visas prekybos procesas yra greitesnis.

  • Kokiems daiktams dažniausiai pirmenybę teikia lietuviai?

Lietuvos pirkėjai dažnai renkasi pigesnes dovanas, tačiau tokias, kurias galima suasmeninti pagal pageidavimus. Esame labai nustebę, jog didelio populiarumo sulaukia namų dekoro prekės-dovanos, pavyzdžiui, printai, išskirtinio dizaino laikrodžiai ar vazos. Taip pat, nemažai dėmesio sulaukiame iš pirkėjų, norinčių įsigyti aksesuarus: kaklo papuošalus, varlytes, auskarus, seges ir apyrankes poroms.Pastarąsias pirkėjai susiasmenina pagal savo ir savo antrosios pusės vardo inicialus bei pasirenka pageidaujamas spalvas, taip sukurdami dovaną, kuri turi prasmę.

perso.lt dovanu prekybos centras1

  • Ar pasiteisino Jūsų lūkesčiai, kurių turėjote prieš pradedami nuosavą verslą internetu?

Manome, jog elektroninio (kaip ir bet kokio kito) verslo įkūrimas ir vystymas – ilgas procesas, kuris pateisina lūkesčius priklausomai nuo įdėto darbo kiekio, žinių bei, žinoma, sėkmės. Esame „jaunas“ verslas, todėl galime džiaugtis tik nedideliais pasiekimais, tačiau esame nusiteikę optimistiškai — po truputį įgauname pagreitį ir tikime, jog vis greičiau pasieksime užsibrėžtus tikslus.

  • Kokie Jūsų ateities planai? Ar ‘Perso.lt’ žada plėstis?

Šiuo metu Perso.lt dirba 3 žmonės ir didelio poreikio plėsti komandą dar nėra. Prie šio verslo projekto dirbame daug, tačiau spėjame susitvarkyti su visais darbais ir dėl to problemų neiškyla. Kitais metais planuojame integruoti kitas kalbas į Perso.lt svetainę ir ją pritaikyti užsienio rinkoms. Dar nesame apsisprendę dėl konkrečių užsienio rinkų, tačiau pradžiai planuojame plėstis į kaimynines Latvijos, Estijos bei Lenkijos rinkas.

  • Ko palinkėtumėte mūsų skaitytojams?

Manome, jog nėra vienos sėkmingo verslo formulės, tačiau iš patirties galime pasakyti, jog tik daug ir kantriai dirbant galima pasiekti apčiuopiamų rezultatų bei įgauti augimo pagreitį. Prieš kuriant verslą, reikia susitaikyti su neišvengiamomis nesėkmėmis ir sunkiais laikotarpiais, tačiau susidūrus su jais nesustoti, nenuleisti rankų ir judėti į priekį.

Ačiū už pokalbį.

“PERSO” dovanų prekybos centrą galite apžiūrėti – www.perso.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.