Grožis ir mada

Pokalbiai – „Blind Boutique“ įkūrėja Gintarė

By  | 

blind boutique vilnius ikureja gintare

Paskutinius metus butikai vis labiau užkariauja vietą po saulę ir dažnas žmogus mieliau renkasi butiko tipo parduotuvę, nei masinius prekybos centrus. Kruopščiai atrinktas asortimentas, iki šiol negirdėti kūrėjai bei išskirtinės rūbų kolekcijos – visa tai vilioja užsukti ir apsižvalgyti į tokią parduotuvę.  Šiandien kalbiname pačiame Vilniaus centre įsikūrusio butiko „Blind“ įkūrėją Gintarę. Ji mums papasakos kaip viskas prasidėjo – kaip kilo idėja kurti butiką, kaip atsirado vardas bei apie Lietuviškos mados užkulisius.

  • Kokį įvaizdį siūlo Jūsų parduotuvė jaunam žmogui?

Mūsų parduotuvė siūlo minimalistinį įvaizdį. Tai greičiausiai pastaruoju metu liaupsinamas stilius. Minimalistinis įvaizdis visuomet atrodo ištobulintas nuo iki, juk ne veltui sakoma, kad grožis slypi paprastume. Atrodo taip paprastai, lengvai, neįpareigojančiai lyg drabužiai ir aksesuarai savaime sudarytų bendrą derinį.

  • Ką reprezentuoja pavadinimas „Blind Boutique“ ir į kokį stilių yra krypstama?

Galvojant apie parduotuvės pavadinimą, pirmiausia galvojome apie jausmą, ne vien tik kad būtų pavadinimas. Blind tai tarsi akla mada. Tai gali būti madinga ar nemadinga, tačiau pirmas geras jausmas, įspūdis. Kokybė buvo pirmasis prioritetas, todėl ir mūsų logotipas “Blind” bei šūkis “Better feel it” sufleruoja, jog prekė yra kokybiška.

Minimalizmui svarbi kokybė, atkreipiamas dėmesys į audinių sudėtį – kuo natūralesni pluoštai, tuo geriau. Kokybiškai pasiūti drabužiai krinta geriau ir tarnauja ilgiau.

  • Kas yra dižiausias įkvėpimas, inspiracija kuriant Jūsų parduotuvės įvaizdį, interjerą?

Vieta mieste, šurmulys ir gerai nusiteikę stiliaus medžiotojai. Kaip ir mūsų siūlomas minimalistinis įvaizdis klientui, taip ir neatsiejamai rinkomės parduotuvės įvaizdį – minimalistinį. Kaip parduotuvė atrodys, vaizduotę turėjome, tačiau profesionalios pagalbos kreipėmės į interjero dizainerę. Mums labai pasisekė sutikus tokį žmogų, kaip Agnė Stanikūnaitė “Factory” įkūrėją. Ji jau po pirmo susitikimo suprato mūsų norus ir per trumpą laiką padėjo mums visa tai įgyvendinti.

  • Kiek laiko parduotuvė gyvuoja Vilniuje ir ar yra noras ir planas plėstis ir į kitus miestus?

Vilniaus centre, priešais Arkikatedrą isikūręs “Blind” butikas, prekiaujantis drabužiais bei aksesuarais moterims ir vaikams, duris atvėrė 2015m. spalio 9 d.

Noras plėstis yra, tačiau Vilniaus mieste. Lietuvoje talentingų mados kūrėjų netrūksta ir su laiku vis daugėja. O į vieną parduotuvę visos norimos pasiūlos nesutalpinsime. Kadangi norime patys dalyvauti butiko veikloje, tiesiog šiuo metu nebūtų produktyvu atsidaryti kitame mieste.

  • Parduotuvės auditorija, kokia ji?

Mūsų siūlomos prekės yra skirtos asmenims, mėgstantiems individualumą ir kokybę. Taip pat mūsų parduotuvė yra “Amberton” viešbučio patalpose, todėl nemaža dalis klientų yra užsienio svečiai. Mums malonu supažindinti užsieniečius su šiuolaikiniu lietuvišku dizainu.

  • Kokia pagrindinė parduotuvės idėja?

Pagrindinė parduotuvės idėja sujungti daugelį prekės ženklų po vienu stogu ir skatinti apsipirkimą jaukiose miesto parduotuvėlėse. Taip pat išlaikyti klientus, sukuriant ir palaikant ryšį. Geriausias mūsų parduotuvės atsiliepimas, kai sugryžta klientas su gerais atsiliepimais bei linkėjimais kūrėjams.

blind boutique vilnius1

  • Kodėl žmonėms rekomenduotumėte rinktis butiko parduotuvę ,o ne prekybos centre esančią parduotuvę?

Išskirtinių mados kūrinių ieškoma tik mažose parduotuvėlėse. Būtent vietinių dizainerių sukurti drabužiai bei aksesuarai yra tikras išsigelbėjimas išskirtinumo trokštantiems miestiečiams.

  • Ar kinta žmonių požiūris į butikus, jų siūlomas prekes, paslaugas? Kokia nuomonė vyravo anksčiau?

Kintant laikui, kinta ir žmonių požiūris. Kadangi šiuo metu ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje butikų bent kelios dešimtys ir kiekvienas jų stengiasi išsiskirti asortimentų įvairove, todėl keičiasi ir žmonių požiūris. Visi tampa vis įnoringesni, todėl butikai priversti reaguoti ir tobulėti dėl klientų poreikių. Šiai dienai butikai nenusileidžia parduotuvėms esančios didžiausiuose prekybos centruose dėl didėjančio kūrėjų skaičiaus ir įvairovės.

  • Nuo ko visas verslas prasidėjo? Kokios buvo pirmosios idėjos įkuriant butiką Vilniuje?

Viskas prasidėjo nuo žavėjimosi lietuvių mados kūrėjų darbais. Nuolatinis domėjimąsis, ieškojimai ir atradimai. Pirmoji idėja atsirado, kai vaikščiojome po Vilniaus senamiestį ir pamatėme skelbimą dėl išnuomojamų patalpų. Tada netikėtai kilo mitis viską rimtai pradėti. Jau pradžioje žinojome, kaip mūsų parduotuvė atrodytų, su kuo dirbsime ir dėl ko tai darome. Dėl didžiulės pasiūlos, paklausos ir meilės šiam užsiėmimui!

  • Kuo Jūsų parduotuvė yra išskirtinė?

Mūsų parduotuvė išsiskiria tuo, kad prekiaujame tokiais prekės ženklais, kurių kituose butikuose arba visai nėra, arba turi vienetai. Norisi, kad drabužiai nebūtų masiškai nešiojami, kad mūsų klientas galėtų išsiskirti ir žinotų, jog tame pačiame renginyje kito asmens tokiu pačiu apdaru nesutiks tikrai.

Blind boutique galima rasti tiek suaugusiems, tiek vaikams skirtų aksesuarų bei malonių dovanėlių. Neretai moterys, atėjusios įsigyti kažko sau, nuperka ir vaikui, vyrui. Taip susitaupo laikas vaikštant po parduotuves.

Taip pat kurdami interjerą galvojome ir apie klientų, kolegų, draugų priėmimą. Įėję iškart pamatysite poilsio zoną, kuri mūsų parduotuvei suteikia išskirtinumo, jaukumo ir žavesio.

  • Kokių dizainerių drabužiai, prekės yra siūlomos jūsų parduotuvėje?

Visi prekės ženklai, kuriais prekiaujame yra populiarūs, jau pamėgti klientų.

Prekės ženklų populiarumas labiausiai priklauso nuo klientų poreikių ir subjektyvumo. Vieni labiau mėgstą vieną prekės ženklą, kiti yra ištikimi kitam, treti prekės ženklą renkasi pagal nuotaiką ir gyvenimo būdą.

Mūsų parduotuvėje galima rasti tokius prekės ženklus kaip – “Atuko”, “DobShop “, “Sandra Yushka”, “7m2”, “Pepper Me”, “3.14”, ”Toma accessories”, ”ArtJam”, “Wind & Moss “, “B Urban. “, “Yofox”, “Mune”, “InSar”, “Keep an eye leather”, “Peach Plum Pair”, “Mackis”, KUKI store” ir daugelį kitų.

  • Kokiais kriterijais vadovaudamiesi renkate prekių asortimentą?

Juos atsirenkame kruopščiai, ypatingą dėmesį skiriant kokybei, originalumui. Mūsų atsirenkami prekės ženklai sudaro tarsi vieną visumą, vieną kolekciją – dera tarpusavyje, stiliumi yra panašūs.

  • Ko palinkėtumėte mūsų skaitytojams?

Būkite originalūs, būkite savimi!

Ačiū už pokalbį.

“Blind boutique” galite apžiūrėti– facebook.com/BlindBoutique

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.