Aksesuarai

Agnė Kuzmickaitė tarp Lietuvos įžymybių paskleidė perdirbtos mados virusą

By  | 

Sukūrė vardines kuprines  iš panaudotų  „Coca-Cola“ lauko reklamos tentų

 Neseniai mados kolekciją pristačiusi Agnė Kuzmickaitė, stebina nauju projektu – Lietuvos įžymybėms ji pasiuvo unikalias vardines kuprines. Netradiciniais dizaino sprendimais garsėjanti menininkė kuprines sukūrė iš panaudotų „Coca-Cola“ reklamos tentų, anksčiau kabėjusių Lietuvos gatvėse.

Vardinėmis, specialiai jiems sukurtomis dizainerės kuprinėmis savo socialiniuose tinkluose dalinosi Agnė Jagelavičiūtė, Simona Nainė, Saugirdas Vaitulionis, Beata Nicholson, Lukas Gricius, Jonatanas Kazlauskas ir kiti. 

Pagaliau turiu kuprinę, dabar būsiu superhipster ir aš, o šiaip tai čia kažkada buvo „Coca-Cola“ reklaminis tentas, va štai prašau ir naujas gyvenimas, tam tentui, dabar galės po pasaulį trankytis, sėkmingas perdirbimas!“, netikėta dovana savo „Facebook“ paskyroje džiaugiasi Beata Nicholson.

„Džiaugiuosi kuprine su savo vardo ir pavardės inicialais. Manau, kad tai šauni idėja panaudoti reklaminius tentus. Tai tik dar kartą parodo dizainerės unikalumą ir išskirtinumą bei pabrėžia idėjos originalumą. Kuprinę pasiimu su savimi į koncertus, kuomet vykstam su „Pinup Girls” koncertuoti. Į ją telpa ne tik bateliai, bet ir kosmetika, koncertiniai drabužėliai,“ – pasakoja dainininkė ir dizainerė Simona Nainė.

Specialiai Lietuvos įžymybėms sukurtos kuprinės yra pažymėtos „Coca-Cola by Agnė Kuzmickaitė“ logotipu. Tai jau ne pirmas bendras dizainerės ir pasaulyje gerai žinomo prekės ženklo darbas. Balandžio mėnesį pristatytos kūrėjos mados kolekcijos vakaro kulminacija tapo suknelė, pasiūta iš to paties „Coca-Cola“ reklaminio tento.

„Nustebinti, padaryti kažką visiškai netikėto, suteikti daiktams naują gyvenimą yra mano kaip dizainerės kūrybinis pasitenkinimas. Kuprines kuriu jau ne vienerius metus, bet iš panaudotų lauko reklamos tentų – pirmą kartą,“ – apie kūrybinį projektą pasakoja dizainerė Agnė Kuzmickaitė.

Dizainerė teigia, kad kurdama nebijo mesti iššūkių tiek sau, tiek mados gerbėjams. Mados industrijoje senų daiktų prikėlimo tolesniam gyvavimui koncepcija (angl. upcycling) išpopuliarėjo jau prieš kelerius metus, tačiau Lietuvoje ji dar nėra plačiai naudojama ant podiumo, todėl naujas medžiagas teko prisijaukinti ir pačiai kūrėjai.

Apie „Coca-Cola“ kampaniją „Taste The Feeling“ ir aplinkosaugą

Metų pradžioje naują kampaniją „Taste the Feeling“ (liet. Paragauk jausmo) pristačiusi „Coca-Cola“ Lietuvoje iškabino 917 m2 lauko reklamos, kurias jau iš anksto buvo nutarta perdirbti kūrybiškai. Kompanija visame pasaulyje įgyvendina aplinkosaugos iniciatyvas, susijusias su klimato kaita ir pakuočių perdirbimu, todėl nedvejodama plėtojo šį originalų mados projektą dėl jo skleidžiamos ekologinės žinutės.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.