Lietuvos kūrėjai

Pokalbiai: „Freshdeli“ įkūrėja Jorūnė Gaučaitė

By  | 

1freshdeli-ikureja-jorune-gaucaite

Šiandien norime Jus supažindinti su Jorūne, „Freshdeli“ prekinio ženklo įkūrėja. „Freshdeli“ – tai natūralios, rankų darbo aromaterapinės žvakės ar nuostabiu švelnumu dvelkiantys namų tirpukai, kvapų maišeliai, muilai – maži stebuklai, kuriuos Freshdeli komanda gamina su meile ir dideliu rūpesčiu. 

  • Papasakokite šiek tiek apie pačią pradžią bei kaip dienos šviesą išvydo “Freshdeli”?

Iš tikrųjų Freshdeli pavadinimas gimė Didžiojoje Britanijoje, New Castle mieste, tiesa jo pavadinimas tuomet buvo „Fresh Deli“ ir tai buvo daugiau rankų darbo muilų kompanija. Su laiku šią kompaniją buvo nutarta perkelti į gražią ir žalią Lietuvą. Taip čia atsirado Freshdeli prekės ženklas, tiesa, su šiek tiek jau kita koncepcija skirta daugiau kūnui ir sielai. Būtent Lietuvoje po nuostabiu Freshdeli prekės ženklo sparnu buvo pradėtos gaminti žvakės, o su laiku tai tapo pagrindiniu gaminamu produktu.

  • Kaip gimė šio originalaus pavadinimo idėja bei ką jis simbolizuoja?

Mes gaminame natūralią, rankų darbo, aromaterapinę produkciją ir nieko nesandėliuojame , neturime prisigaminę didelių kiekių iš anksto, todėl ir pats prekės ženklas reiškia iš anglų kalbos „Fresh and delicious – Freshdeli“ kitaip „šviežia ir puiku“, kartais juokaujame, kad mes kaip maža kepyklėlė „kepame“ čia ir dabar, tik tai kas šviežia ir skanu (šypsosi).

  • Kokia yra “Freshdeli” diena? Visada yra smalsu sužinoti apie „virtuvės“ užkulisius!

Turiu draugišką ir kūrybingą komanda, todėl mūsų darbo diena tikriausiai šiek tiek kitokia nei daugelio žmonių dirbančių ofise. Dalis komandos atsakinga už bendravimą su klientais, kita dalis –už gamybą, kurioje visi tarsi „atranda“ save iš naujo kvapų ir aromatų apsuptyje. Visada groja muzika ir dažnai girdisi moteriškas juokas, tad ir „susibėgame“ ten dažnai rytiniam kavos puodeliui, aptariame nuveiktus bei būsimus darbus, padiskutuojame apie naujas kūrybines idėjas, jų įgyvendinimą ar iškilusius sunkumus. Kiekvienas turi savo „misiją“ Freshdeli, jaučia atsakomybę bei tiki tuo, ką daro, tad ir darbo diena paprastai būna sklandi. Žinoma, patiriame ir iššūkių, ypač Kalėdiniu laikotarpiu – tokiu atveju visi vienijame jėgas sunkumams įveikti. Labai džiaugiuosi atradusi ir subūrusi tokius žmones, kurie tarsi viena didelė šeima. Tad Freshdeli diena yra kaip gera diena šeimoje.

  • Ar sunku yra sukurti naują gaminį? Kaip išrenkate aromatą, kuriuo kvepės gaminys ir kiek tai trunka?freshdeli-ranku-darbo-zvakes

Norisi sukurti produktą kuris pasižymėtų išbaigtumu ir skleistų tik teigiamą energiją, suteiktų žmogui laimės pojūtį, tad kiekvieno naujo produkto kūryboje galvojame tik apie žmones, kuriems jį kuriame. Stengiames, kad viskas būtų tobula pradedant nuo naudojamų aromatų, tekstūros ar vaško, kurį renkames tik dermatologų patikrintą, baigiant šilko kaspinais ir gulbės plunksnomis. Užtrunka tai nei daug nei mažai – 9 mėnesius, tiek brandinama sinergija – eterinių aliejų mišinys naudojamas Energijų žvakėse, nes tikime, kad kiekviena aromatinė molekulė turi „susigyventi“. Kitaip sakant kuriame tai, kas turi džiuginti ir skatinti tik teigiamas emocijas.

  • Ar visuomet svajojote kurti žvakes ir kūno priežiūros priemones ir pan., o galbūt įkvėpimas atėjo visiškai netikėtai?

Freshdeli žvakės išvydo dienos šviesą tik dėl to, kad jos buvo pradėtos kurti sau ir savo artimai aplinkai. Pamažu šių žvakių poreikis „iš lūpų į lūpas“ įgavo tokį pagreitį ,kad nusprendėme dalintis šiuo gėriu ir su kitais. Juk būtų per daug egoistiška ir savanaudiška nesidalinti tuo, kas suteikia laimės ir džiaugsmo, o kai pats tuo gyveni ir mėgaujiesi tai tarsi dviguba laimė.

  • Kokia buvo verslo pradžia? Ar sunku buvo pasiekti tai, ką turite šiandien?

Verslo pradžia kaip ir daugeliui nebuvo lengva, pirmaisiais metais perėmus šį prekės ženklą buvo nuspręsta sumažinti produktų krepšelį ir palikti tik rankų darbo muilus bei kurti žvakes, visos kitos kosmetikos nusprendėme atsisakyti. Su laiku Freshdeli sėkmingai įsitvirtino Lietuvoje, o laikui bėgant žvakės atsirado ir užsienio šalių lentynose. Tačiau nepaslaptis, kad didžioji investicija – laikas, kuris dažnai siekia ir po 10-12 darbo valandų per dieną.

  • Kas jus inspiruoja kūrybai, kur ieškote įkvėpimo?

Didžioji inspiracija kūrybai – emocijos, kurias dovanoja mane supantys artimi žmonės ir gamta. Iš jų semiuosi idėjų, jų dėka gimsta mintys, o jas įgyvendinti padeda komanda.

  • Ar pastebėjote, kad lietuviai vis dažniau renkasi lietuviškus prekės ženklus? Kaip manote, kodėl taip nutiko?

Manau, kad lietuvoje keičiasi vartojimo kultūra – suvokiama, kad ne viskas, kas pagaminta užsienyje ir grąžiai įpakuota yra savaiminis kokybės garantas, tad vis dažniau palaikomas nacionalinis gamintojas. Lietuvoje žmonės vertina kokybę, vis daugiau jų žino ko nori. Tai džiugina, nes jų reiklumas kokybei, natūralumo vertės supratimas lemia pasirinkimo preciziškumą, o tai mus skatina nuolat tobulėti ir kurti, stengtis, kad nenuviltume savojo vartotojo.

  • Kas Jums jūsų veikloje teikia daugiausiai džiaugsmo?

Man daugiausiai džiaugsmo teikia galimybės man pačiai ir komandai save realizuoti kuriant, bedraujant ir bendradarbiaujant, dalinantis ne tik savo kūrybos produktais, bet ir idėjomis. Taip pat savo darbu siekiu tokias galimybes sudaryti ir klientams, nes jie pasirinkdami aromatus taip pat kuria norimą savo artimos aplinkos atmosferą, sau ir kitiems dovanoja pozityvias emocijas. Tad klientų šypsenos, jų grįžimas dar ir dar kartą, abipusis pasitikėjimas – tai viena didžiausių dovanų mums – lietuviškos produkcijos kūrėjams.

Ačiū už pokalbį.

“FreshDeli” galite apžiūrėti– www.freshdeli.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.