Mada

Trys stilingo miesto barzdočiaus įvaizdžiai šiltajam sezonui

By  | 

Mados pasaulio atstovai skelbia, kad artimiausiu metu vyriškos mados sektorius taps aktyvesnis net 30 procentų, o iki 2020 m. vyrų mados industrija turėtų pasiekti net 31 milijardą eurų. Per pastaruosius penkerius metus vyrų mados sklaida išaugo žaibiškai ir Lietuvos vyrai taip pat ėmė ieškoti savo stiliaus ir jo visumos, o vyrų grožio ir stiliaus puoselėjimo paslaugos tapo itin paklausios. Mados tendencijų prognozuotoja ir vyrų mados ambasadorė Lietuvoje Marija Palaikytė atskleidė: „Vyrų stiliaus kūrimas prasideda nuo kokybiškų batų ir sutvarkytų plaukų, kitaip tariant, nuo aprangos iki barzdos, o tada jau svarbu skirti dėmesio ir kitiems aksesuarams, kurie sukuria individualią visumą“.

Sparčiai artėjant 2017 m. šiltajam sezonui, pristatomi trys vyriški įvaizdžiai, skirti stilingam miesto barzdočiui. Įvaizdžio kūrimo modeliais tapo dainininkas Tadas Rimgaila, Pasaulio vyrų kultūrizmo čempionato bronzos laimėtojas Marius Arlauskas ir studentas Augustas Skrebiškis.

Trys stilingo vyro pavasario deriniai

„Šį kartą kūrėme trijų labai skirtingų tipų miesto vyrų įvaizdžius. Visada akcentuoju, kad svarbiausia yra atskleisti ir pabrėžti žmogaus individualumą. Juk sėkmingo stiliaus pamatas yra harmonija tarp žmogaus vidaus ir išorės! Neabejoju, kad nėra nevyriškų spalvų – gali būti tik nevyriški vyrai. Tad mūsų stilingieji drąsiai dėvi sodrių, pavasario nuotaiką pabrėžiančių spalvų derinius, noriai į savo garderobus įsileidžia įvairias detales bei aksesuarus. Aksesuarai tikrai nėra tik puošeivų atributas, todėl, pavyzdžiui, net ir sportinio stiliaus deriniai gali būti pagyvinti šalikėliu. Kaskart keičiamos kelios įvaizdžio detalės būtent ir sukuria vis kitos aprangos įspūdį bei leidžia visada atrodyti šiek tiek kitaip. Dažniausiai vyrų aprangoje pasigendu drąsos rinktis sodrias spalvas, trūksta įvairesnių aksesuarų, o taip pat labai svarbus yra nuolatinis dėmesys šukuosenai bei barzdos ar ūsų sričiai – juk būtent detalėse dažniausiai slypi didžiausias žavesys“, – pasakojo vyrų stiliaus namų „Trend Wave“ įkūrėja bei „Vyrų mados savaitės“ organizatorė Marija Palaikytė.

Vyrų stiliaus kūrimo pradžiamokslis

Nuobodus vyriškas stilius, sudarytas iš kelių dalių, traukiasi į šalį ir vyrai imasi eksperimentuoti, jie laisvėja, tampa kūrybiškesni ir prie klasikinio kostiumo derina ne tik spalvotas kojines, o kuria stilistinę visumą. „Old Town Barbers“ vadovė Miglė Revko pasakojo, kad prieš nepilnus metus Kaune įkūrusi plaukų ir barzdos stilizavimo saloną vyrams, tikėjosi paklausos, kuri nuolat auga. Moteris pastebėjo, kad labai daug užsieniečių, vaikščiodami Kauno senamiesčio gatvėmis, užsuka išbandyti Lietuvos meistrų rankos, ypač moterų, nes tai joms nebūdinga profesija, o vienąkart užklydę, miestiečiai grįžta nuolat, nes prižiūrėti savo plaukus ir barzdą nėra nevyriška. „Kai dirbau žymiausiame Dublino barzdos stilizavimo salone, išmokau ne tik technikos, bet ir bendravimo su vyrais psichologijos. Juokaudami su kolegomis sakome, kad vyrams nepatinka ten, kur ore tvyro plaukų lakas, todėl jie jaučiasi geriau, kur interjeras vyriškas, kur jie gali gauti stiprios kavos, o kalbėsimės tik tada, jeigu norės, ir jie mėgausis atliekama procedūra nuo šilto rankšluosčio iki paskutinio barzdos plaukelio pašalinimo barzdaskučio peiliu“, – patirtimi pasidalino „Old Town Barbers“ vadovė M. Revko.

Trys stilingo miesto barzdočiaus įvaizdžiai šiltajam sezonui

Tado Rimgailos įkūnytas miesto barzdočius savo stiliuje įvairias faktūras derina su spalvomis, nevengia klasikinių aksesuarų. Didžiausiu vyro stiliaus žaidimu tampa šukuosena, barzda, spalvingi drabužiai, įdomūs batai. Kasdien Tadas dėvi marškinius, tamsius plaukus šukuoja pakeldamas, o barzdą stilizuoja pas specialistus ir niekada jos neaugina ilgos. Nuo galvos iki kojų Tadas atrodo tarsi stilingas italas, kurio spalvingam stiliui sukurti iš pirmo žvilgsnio reikia tik kelių perbraukimų per plaukus šukomis, gero švarko ir spalvotų kelnių bei ryto su stipriu espreso kavos puodeliu rankoje.

Sportininkui Mariui Arlauskui sukurtas kardinaliai nuo jo tikrojo stiliaus besiskiriantis įvaizdis. Atrodo, viskas negali derėti tarpusavyje, tačiau militaristinės kelnės, kokybiško trikotažo palaidinė, masyvus megztinis ir šalikas kartu sukuria atsipalaidavusio miesto stileivos įvaizdį. Mariaus gyvenimo būdą atspindi tik lengvai prižiūrima šukuosena, stilizuoti trumpi plaukai, šonuose palikti rėžiai.

Augustas Skrebiškis kasdien primena miesto hipsterį, tačiau Marija Palaikytė sužaidė spalvomis ir ilgabarzdis jaunuolis tapo spalvas mėgstančiu miesto stileiva. Spalvotos kelnės, ramių tonų švarkas ir šalikas. Viskas puikiai suskambėjo paties vyro fone – įdomūs auskarai, jaunuoliams nebūdinga ilga barzda ir paaugintų plaukų šukuosena. Augustas atstovavo miesto jaunuoliams, kurie nebūtinai turi vilkėti tamsių tonų drabužius ir plėšytus džinsus.

Dažniausiai neįsivaizduojame jaunuolio su ilga barzda, tamsius vyrus matome vilkinčius tik tamsius rūbus, o sportininkus – tik su sportine apranga. Šie trys vyrai tapo puikiais pavyzdžiais, kaip miesto barzdočiai gali keisti stilius kasdien ir vis tiek išlikti stilingi.

Kūrybinė komanda:
Fotografas – Marius Žičius
Videografas – Mantas Ivanauskas
Stilistė – Marija Palaikytė, vyrų stiliaus namai „Trend Wave“
Makiažas – „Makeup by Emma“
Plaukai ir barzda – „Old Town Barbers“
Drabužiai, batai ir aksesuarai – „Peek & Cloppenburg“

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.