Mada

Ermenegildo Zegna Couture Žiema 2018: Snowriting

By  | 

Brutalistines Milano Bocconi universiteto erdves padengė sniegas, o jame grafiniais labirintais išsidėliojo modelių palikti, greitą žingsnį ir gyvenimo ritmą liudijantys pėdsakai. Šios vizijos įkvėpimo šaltiniu tapo menininko Thomo Flechtnerio fotografijų kolekcija SNOW – nuotraukos, kuriose užfiksuoti užšalę, sniegu padengti horizontai, žiemiškos gamtos ramybė. T. Flechtnerio idėjos naujai transformavosi kuriant mados pristatymo erdvę, kuri išsiskyrė savo dinamiškumu, per tris dimensijas perteiktu amžinu žmogaus bei gamtos dialogu.

Ermenegildo Zegna mados namų dizaineris Alessandro Sartori nuo pat pirmųjų žingsnių legendinėje Zegna ateljė turėjo vieną esminį tikslą – ištobulinti šiuolaikinio vyro garderobo modelį, kuriame nepriekaištingai susipintų sportinė ir klasikinė stilistikos, drabužiai darbui ir laikui gamtoje. Ir visa tai – įrėminta Zegna Couture vertybėse, aukščiausiuose gamybos ir kūrybos standartuose.

Šio sezono Zegna siluetas yra griežtas, tačiau turintis savito švelnumo. Dėmesys krypsta į viršutinę kūno dalį – jį patraukia geometrinės iškirptės, tarsi išlenkti atlapai. Lengvumo įspūdį sukuria nauja konstrukcija, pavadinta pusantrinės eilės susegimu. Tai – sprendimas, sujungiantis klasikinį vienaeilį ir dvieilį susegimus bei panaudotas paltams ir švarkams, kurie atrodo laisvi, neįpareigojantys.

Tradicinės aprangos kategorijos šioje kolekcijoje perdėliotos iš naujo, persiliejančios. Vilnonės striukės primena dygsniuotas antklodes, mezginiai pereina į lauko drabužių kategoriją, o džemperių bei kelnių deriniai atstoja klasikinį kostiumą. Itin kruopščiai atlikti siuvinėjimai iškart atkreipia dėmesį į smulkiausias drabužio detales (pavyzdžiui, kišenes) bei audinius, priverčia iš naujo pažvelgti į tokių audinių kaip žakardas grožį bei pragmatiškumą. Įvaizdį netikėtai papildo ir kaklaskarės, surištos šalikams būdingu dvigubu mazgu. Kolekcijos kelnių ilgis lengvai keičiamas jas palenkiant bei taip parodant masyvius kalnų sporto stiliaus batus.

Kolekcijai parinktos medžiagos prabangios bei leidžiančios lengvai judėti: kašmyrinis žakardas, kompaktiška moheros vilna, šukuota alpakos vilna, klasikinė sunki vilna bei rumbuotas medvilninis velvetas. Pirmą kartą pristatytos ryškesnės Oasi kašmyro spalvos, kurias mados namai sukūrė naudodami tik natūralias dažymo priemones ir ištobulino savo medžiagų malūne Lanificio Zegna. Dažymui naudotos gėlės, žolelės, medis, lapai, šaknys, atitinkantys Oasi Zegna, išskirtinio gamtos parko, idėjines vertybes.

Oasi Zegna parkas įkvėpė ir kolekcijos spalvų paletę: ant podiumo buvo galima gėrėtis neutralių spalvų pyne, kurią sudarė alpinės liūtpėdės atspalvio balta, upės akmens pilka, beržo rusva, ugnies raudona, pušies žalia. Ryškesnius akcentus suteikė krokų violetinė, voveraitės geltona, rododendro oranžinė.

Išlaikant aprangos kategorijų persiliejimo idėją, visą kolekciją pažymėjo Ermenegildo Zegna Couture meistriškumą simbolizuojantis dygsnių motyvas „XXX“. Jis papuošė įvairiausius žakardinius paviršius, tapo atsikartojančiu logotipu, puošnia detale, nugulusia ant tokių aksesuarų kaip dideli krepšiai, rankinės, batai. Kolekcijoje pasirodė ir Zegna namų pasididžiavimas – pintos odos audinys Pelle Tessuta, kuris šįkart buvo išpintas eglute bei padengė lagaminėlius, rankines.

„Mane visuomet žavėjo tradicinės technikos bei jų tobulinimo galimybės. Dėl to hibridinių formų atradimas, naujos funkcijos suteikimas klasikiniam sprendimui yra esminis dizainerio darbas“, – užkulisiuose pasakojo Ermenegildo Zegna dizaineris Alessandro Sartori, – „kiekviena kolekcija tampa savotišku stiliaus naujadaru, tad šį sezoną sukūriau visiškai naują žymę – snowriting (ang. sniego žymė, rašymas sniege) -, kuri klasiką maišo su neformalumu, o procesui suteikia gamtos stichijos energijos.“

Pristatymo komanda:
Meno vadovas – Alessandro Sartori
Įkvėpimas – Thomas Flechtner
Muzika – Wladimir Schall
Erdvės dizainas bei išpildymas – Bureau Betak komanda

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.