Mada

Giorgio Armani „New Normal“ s/s 2016 reklaminė kampanija

By  | 

Giorgio Armani „New Normal“ s:s 2016 reklaminė kampanija2

Milanas, Sausio 25d., 2016 –Paryžiuje pristatyta naujausia Giorgio Armani “New Normal” pavasario/vasaros 2016 reklaminė kampanija, fotografuota Peter Lindbergh.

Per daugelį metų, dizaineriui Giorgio Armani ir fotografui Peter Lindbergh dirbant kartu, buvo sukurta daugybė nuostabių ir laikui nepavaldžių nuotraukų serijų. Jos – tai dviejų meninikų kolektyvinės vaizduotės vaisiai, tai intensyvumas, subtilumas ir žavesys. Ši nauja kolaboracija atnaujina partnerystę, grindžiamą stipria estetine giminyste bei bendra Klasicizmo idėja.

Reklaminės kampanijos kadrai, fotografuoti atelier
d’artiste nuotaikos įkvėptoje studijoje Paryžiuje, yra charakterizuojami pagal jų laikui nepavaldų, juodai baltą fotografavimo stilių. Tai nėra įprastos mados fotografijos nuotraukos, tai keturių autentiškų moterų, kurios tokios buvo dar prieš tampant visame pasaulyje gerai žinomomis manekenėmis, nuotraukos. Nadja Auermann, Yasmin Le Bon, Stella Tennant and Eva Herzigova priešais objektyvą pasirodė tokios, kokios dabar yra iš tikrųjų : be galo žavios, natūralios, ambicingos išvaizdos moterys. Naujausia “New Normal” kolekcija taip pat yra vienas iš nesenstančios Armani klasikos pavyzdžių.

Giorgio Armani „New Normal“ s:s 2016 reklaminė kampanija5

Kaip pats Giorgio Armani sakė: “Šiai kampanijai aš pasirinkau keturias ikoniškas moteris, turinčias tvirtas asmenybes bei atspindinčias nesenstantį moteriškumo grožį. Taip pat drauge dirbti pasikviečiau ir fotografą Peter Lindbergh, su kuriuo man teko bendradarbiauti ne vieną kartą, todėl, kad jo nuotraukos yra nepavaldžios laikui ir atspindi realybę. Aš norėjau perteikti tikrovės pojūtį per drabužius, kurie spinduliuoja elegancija bei kasdienio gyvenimo paprastumu.

“New Normal” – tai rinktiniai, laikui nepavaldūs drabužiai, sukurti Giorgio Armani, jie dominuoja visose Armani kolekcijose. “New Normal” – tai nauja klasikos išraiška, tai nuolatos kūrybiškai atnaujinamas ir moderniu prieskoniu “pagardinamas” konceptas, išsiskiriantis savo proporcijomis bei detališkumu. “New Normal” moteris – šiuolaikinė bei aktyvi, ji visuomet ieško kažko savito, pritaikyto būtent jai.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.