Aksesuarai

“The Uppers” pavasaris/vasara 2016

By  | 

theuppers-015 (Large)

Origins

The Uppers gimsta 2016 metų Kovo mėnesį. Įkūrėjų mintyse idėja apie naują prekinį ženklą kirbėjo jau gana senai, o patys pirmieji kūrybiniai darbai prasidėjo lygiai metai prieš tai. Jų svajonė nėra ir niekada nebuvo kurti tik produktus, pagrindinis tikslas yra kurti emocijas ir išgyvenimus.

Tas jausmas, kai pradeda stipriai plakti širdis prieš išvykstant į kelionę, arba kai lauki kažko atvykstant oro uoste… Įkūrėjos siekia, kad jų prekinis ženklas lydėtų žmones visuose gyvenimo momentuose, jų ilgoje kelionėje, leistų jiems pasijausti laisviems, jausmingiems ir pasitikinčiais savimi.

Šarune ir Lina apibrėžė The Uppers filosofiją, kuri ir yra prekinio ženklo pagrindas. Nuotraukos, komunikacija, stilius, patys produktai ir prekinio ženklo estetika kalba patys už save bei siunčia aiškią žinutę vartotojui – “Emocijos ir išgyvenimai neturi amžiaus, ne tik jaunimas gali džiaugtis intensyviu gyvenimu.” Fotosesijos nuotraukos perteikia ypatingą, specifinį charakterį, kuris atsispindi skirtingame modelių amžiuje bei jų gyvenimo etapuose.

The Uppers galima pristatyti kaip gero gyvenimo socialinį klubą, kuriame neegzistuoja normos ar gyvenimo standartai. Klubas, kuriam priklauso zmonės geidžiantys išgyventi emocijas, mėgautis kiekviena gyvenimo akimirka. Vyrai ir moterys ieškantys to, kas stimuliuotų teigiamas emocijas – tai gali būti kelionė, papuošalas ar šilkinis aksesueras…

Tiksliai nustačius prekinio ženklo koncepciją ir vartotoją, nebuvo sunku rasti įkvėpimo pirmąjai The Uppers kolekcijai – jūros ošimas, meno dirbinių spalvos bei formos, gėlių aromatas, laukinės gamtos grožis. Įvairios idėjos su bendru siekiu – geros bei teigiamos vibracijos, kurios buvo perteiktos keturiose produktu linijose – kaklaraiščiai, peteliškės, kišeninės nosinaitės bei skarelės. Aukščiausia kokybė ir unikalus dizainas visose minėtose linijose.

Pojučiai patiriami per nepriekaištingą produktų pristatymą, skirtą reikliam vartotojui – yra tik visko pradžią. The Uppers, socialinių tinklų pagalba kuria bendruomenę, kuri dalinasi savo pačiais jausmingiausiais išgyvenimais, bendruomenę, kuri yra prekinio ženklo dalis. The Uppers tikisi, kad ši bendruomenė augs kartu su prekiniu ženku ir siūlomų produktų gausa. 

Verslo Modelis

Kaip verslus prekinis zenklas, The Uppers kontroliuoja visus procesus, pradedant nuo produktų dizaino kūrimo ir gamybos iki komunikacijos vartotojams. Šarune ir Lina, prekybinio ženklo įkūrėjos, dirba kartu su kiekvienos srities specialistu, koordinuodamos visų procesų eigą. Vienas svarbiausių ir pagrindinių tikslų – darbas su aukščiausios kokybės žaliavomis. Šilkas yra pagrindinis visų gaminių komponentas, suteikiantis elegancijos ir rafinuotumo kiekvienam kūriniui, turint omenyje, kad tai yra viena is “tauriausių” medžiagų pasaulyje.

Tik du produktai iš visos 2016 vasaros/pavasario kolekcijos (viena iš peteliškių bei kakalaraištis) yra pagaminti iš kitokio nei šilkas audinio. Gamybos procesuose dalyvauja skirtingi tiekėjai bei kūrėjai, savo srities specialistai, tam kad garantuoti ideliausią, aukščiausios kokybės produkto užbaigima – pradedant nuo audinio rašto kūrimo iki šalikėlių, peteliškių ir kaklaraiščių siuvimo.

Visi kūrybiniai ir gamybiniai darbai atliekami skirtingose, specializuotose ir ilgą darbo patirtį su šilku turinčiose dirbtuvėse. Po šilko išspausdinimo The Uppers sukurtais raštais, sekantis procesas – siuvimas rankomis, užtikrinant, kad kievienas dygsnis būtų atliktas tobulai ir suteiktų aukščiausią kokybę kiekvienam produktui. Kai tik produktas įgauna formą, pries išsiunčiant jį galutiniam vartotojuo, prekinio ženklo įkurėjos patiktina kiekvieną produktą, kad jie atitiktų nustatytus kokybės standartus. Procesas užbaigiamas produktų supakavimu į elegantiškas ir tinkamas siuntimui dėzutes naująjam jų šeimyninkui.

Šiuo metu vienintelis The Uppers pardavimų kanalas yra jų internetinis puslapis (www.theuppers.com), nors įkūrėjos jau planuoja galimybę ieškoti partnerių produktų platinimui fizinėse bei internetinėse parduotuvėse, atitinkančiose prekinio ženklo stilių ir filosofiją.

Šarune ir Lina, The Uppers įkūrėjos, abi dalinas labai panašia profesinės karjeros trajektorija. Baigusios tarptautinio verslo administravimo universitetines studijas Lietuvoje, pradėjo keliauti po pasaulį, kad igytų ne tik profesinės, bet ir asmeninio augimo patirties, kad pažindamos skirtingas kultūras galetų plėsti savo pasaulėžiūrą. JAV, Italija, Airija, Čekija, Ispanija, vietos kuriose lankėsi, gyveno ir plėtojo savo profesinę patirtį. Abi įkūrėjos jaučia aistrą kelionėms, įžvelgia grožį žmonėse ir daiktuose, jaučia trauką madai ir jos neracionaliai pusei, prijaučia kultūrų įvairovei ir, svarbiausia, – mėgaujasi akimirkos grožiu bei intensyviu gyvenimo ritmu.

Įkūrėjos teikia pirmenybę laisvai emocijų ir jausmų raiškai, o pozityvus mąstymas ir atviros pažiūros padeda joms kurti prekinio ženklo pasaulį – jo visumą, kur kiekvienas gero gyvenimo mylėtojas atras savo vietą.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.