Renginiai

Lietuviškos mados savaitė studijoje kARTu pristatys pavasariškas tendencijas

By  | 

Įsibėgėjantis pavasaris džiugina ne tik gerėjančiu oru, augančiu saulės spindulių kiekiu, bet ir pagaliau pasirodžiusiomis naujomis lietuvių kūrėjų drabužių ir aksesuarų kolekcijomis. Akys krypsta į ryškiaspalvius audinius, įdomius kirpimus ir nematytus siluetus. Renkantis pavasarišką derinį, Kauno širdyje įsikūrusi dizaino studija kARTu po savo stogu suburs išskirtinius lietuviškos mados prekės ženklus, kurie pristatys naujausias pavasario sezono kolekcijas. Balandžio 24-29 dienomis studijoje kARTu – lietuviškos mados savaitė.

Jau keletą metų gyvuojanti studija pristato ne tik savo prekės ženklo kūrybą, bet ir kviečia pažinti bei prisijaukinti lietuviškos mados kūrėjų drabužius bei aksesuarus. Paskutinę balandžio savaitę savitą stilių puoselėjančius kauniečius bei miesto svečius sukviesiantis renginys skleidžia idėją skatinti šalies dizainerių bendrystę, o ne konkurenciją.

Renginio organizatorė Ingrida Jasinskė mini, kad atstovauti talentingus Lietuviškos mados kolegas studijoje – ypač malonu. „Šiuo metu šiame versle tiek daug konkurencijos, todėl mes atvirkščiai –  buriame jėgas ir norime kiekvieną supažindinti su įvairiapuse lietuviška mada ir padėti susikurti unikalų pavasarinį įvaizdį“. Renginio metu, lankytojai galės rasti skirtingo stiliaus drabužių, unikalių aksesuarų ir netgi rankų darbo apatinio trikotažo.

kARTu studijoje drabužius pristatys tokie prekės ženklai ir dizaineriai kaip Diana Paukštytė, Silversands, Dovibi.bra, LeMuse, Burpt, Gusste, Pastelinė, ir kiti.

POP UP savaitės metu taip pat bus galima įsigyti pavasariškų aksesuarų iš Nice Idea, Socré, Maži dalykai prekinių ženklų, išskirtinį dėmesį skirsime juvelyrikai, kurią pristatys lietuvė Viktorija Eglinskaitė, jau septintus metus kurianti Izraelyje. Jos prekės ženklo BBDF by Viktorija Eglinskaite dirbiniai įkvėpti baltiškojo minimalizmo, kuris Viktorijos  kūryboje pinasi su modernizmu. Pati Viktorija sako, kad savo juvelyriką pritaiko tiek kasdieniam, tiek vakariniam įvaizdžiui ir ragina rinktis ilgaamžius aksesuarus, kurie bėgant laikui taps dar artimesni, nepakeičiami visomis progomis.

Drabužių prekės ženklas Burpt pristatys naujausią pavasario-vasaros kolekciją. Kūrėjos Gintarės Pranckietienės kolekcijose dominuoja natūralumas, žemės spalvos. Maloniai nustebins ir savo kūrybą kaunietėms pristatysianti dizainerė Diana Paukštytė, kurios kurtų suknelių ir marškinių neatpažinti sunku: modernus minimalizmas, akį traukiantys siluetai ir netikėtos detalės, jau tapusios išskirtiniu dizainerės kūrybos braižu.

Unikalus POP UP renginio svečias – rankų darbo moteriškų apatinių prekės ženklas Dovivi bra. Jį įkūrusi jaunoji kūrėja Dovilė Baškytė skatina moteris mylėti save ir sako kurianti apatinius, kurie kiekvieną iš mūsų įkvėptų jaustis ypatinga ir besąlygiškai pasitikėti savo jėgomis. Tai tarsi pats artimiausias, slaptas papuošalas lydintis moteris kasdien.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.