Drabužiai

Lietuvių kūrėjų gretose – deficito laikus menantis, stilingiems maištautojams sukurtas prekės ženklas „Eina sau“

By  | 

Dviejų jaunų ir talentingų merginų kuriamas prekės ženklas „Eina sau“ tvirtai žengia pirmuosius žingsnius lietuviškos mados pasaulyje ir pristato pirmuosius savo kūrinius, kurių dizainas yra puikiai atpažįstamas senosios kartos atstovų ir labai greitai pamėgtas jaunųjų stileivų – DRUSKĄ ir SODĄ, tiesiai iš parduotuvių lentynų!

„Be druskos ir sodos neišsisuksi buityje ir virtuvėje, o dabar – ir spintoje, – nusijuokia „Eina sau“ kūrėjos, menininkės Kotryna Buruckaitė ir Ugnė Smalskytė. – Druskos ir sodos printo ant marškinėlių idėja kilo visai atsitiktinai prekybos centre, nutarus užsukti į maisto prekių parduotuvę. Taip akys užkliuvo už paprastų, ryškių ir iki gyvo kaulo visiems žinomų SODOS bei DRUSKOS pakuočių. Ryžomės šio įkvėpimo nepaleisti ir pradėjome eksperimentuoti. Pačios namuose pasigaminome šilkografijai skirtus rėmus, susipirkome visas reikiamas priemones, kad galėtume atlikti pirmus potėpius. Likome sužavėtos proceso ir tvirtai patikėjome savo idėja. Kuriant ir gryninant savąjį identitetą, savo taisykles, tikslus, vizijas ir ateities planus, galvose sukosi nutrūktgalviškos idėjos. Galybė idėjų!“

Galvodamos prekės ženklo pavadinimą Kotryna ir Ugnė naršė lietuviškų posakių ir patarlių lobynus, tačiau „Eina sau“ skambesys joms patiko labiausiai: „Norime išlikti tvirtai lietuviškos ir tuo didžiuotis. Siekiame, kad visuomenė patikėtų savo unikalumu, o kartu ir prisiminti laikus, kai deficitas buvo kasdienybė.“

Kurdamos šį projektą merginos įkvėpimo sėmėsi iš antifashion judėjimo: tokių dizainierių kaip Gosha Rubchinskiy ir „Vetements“ kolektyvas. „Nostalgiški mados trendai mus itin žavi, o vadinami seni sportiniai prekės ženklai dabar kaip tik išgyvena renesansą. „Fila“, „Umbro“, „Kappa“, „Reebok“ ir „Champion“ buvo laikoma atgyvena, o šiandien masinėje mados rinkoje yra naujai atgimę. Truputis žaismingumo, truputis rimties, prisiminimų ir netvarkos – toks yra mūsų „Eina sau“ projektėlis. Paprastume gi ir slypi visas grožis: nereikia nei didelių vardų, nei blizgučių – šiandien reikalingas maištautojo charakteris.“

Nuotraukos – Kotrynos Buruckaitės

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.