Lietuviška mada

Prekės ženklo „Step by Step“ įkūrėjos seserys Steponavičiūtės pristato naują kolekciją: „meilė niekur nedingo“

By  | 

Stilingosios seserys, prekės ženklo „Step by Step“ įkūrėjos, Jūratė ir Justina Ieva Steponavičiūtės pristato naujausią, skulptūrišką, moteriškumu alsuojančią kolekciją. Kolekcijoje dominuoja klasikiniai siluetai, kuriuos kūrėjos meistriškai derina su moderniais akcentais ir pasakoja, kad drabužiai patiks toms, kurios vertina kokybę bei subtilią eleganciją.

Tai pirmoji prekės ženklo „Step by Step“ monochrominė kolekcija – visi modeliai baltos spalvos. „Baltą spalvą pasirinkome ne šiaip sau: norėjome atsiriboti nuo triukšmo, tvyrančio chaoso ir savo kūryba perteikti visiems taip trūkstamos ramybės pojūtį – juk balta spalva simbolizuoja pradžią, šviesą, tyrumą, džiaugsmą ir gėrį. Tai, ko šiandien mums visiems taip trūksta“, – įkvėpimo šaltiniu dalijasi seserys ir priduria, kad kurdamos daug dėmesio skiria drabužio praktiškumui bei orientuojasi į tvarią madą: „Mums svarbi ekologijos problematika, todėl vengiame elementų gausos, perdėtos pompastikos ir kuriame tokius drabužius, kurie, priderinus skirtingus aksesuarus, kaskart pražįstų naujai. Mūsų kūrybinė linija visuomet pasižymi subtilumu ir moteriška elegancija“. 

Tiesa, kūrėjos neslepia, kad koronaviruso pandemija ir karantinas joms pametėjo visą puokštę išbandymų: pradedant apribotomis galimybėmis įsigyti audinių ir baigiant sumažėjusiu šventinių drabužių poreikiu, tačiau talentingos moterys įsitikinusios – kiekvieną situaciją reikia išnaudoti kūrybiškai, o ir šviesesnės dienos ne už kalnų: „Prasidėjus pasaulinei COVID-19 pandemijai, ėmėme kurti apsaugines kaukes. Tai daryti, pirmiausia, pradėjome dėl poreikio būtinybės – pavasarį buvo sudėtinga įsigyti tiek medicininių, nei daugkartinių kaukių. Ilgainiui kaukė tapo ne tik apsaugos, bet ir mados atributu. 

Apskritai, žmogus – nuostabus sutvėrimas, mat geba prisitaikyti prie bet kokios situacijos –net ir dabar, kai į ateitį žvelgiame su baime ar netikrumu, nei meilė, nei noras kurti šeimą niekur nedingo ir žmonės toliau planuoja savo svarbiausias gyvenimo šventes. Tik perdėlioja prioritetus: jei buvo svajota apie ištaigingas, pompastiškas vestuves, dabar šventės būna kuklesnės, taigi ir nuotakų suknelės subtilesnės. Tačiau nei kuklesnė suknelė, nei mažesnės vestuvės nereiškia, kad šventė yra mažiau svarbi ar meilė mažiau stipri. Gyvenimas tęsiasi“, – pozityviomis mintimis dalijasi naujausią kolekciją pristatančios Jūratė ir Justina Ieva Steponavičiūtės.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.