Lietuviška mada

Siekis atkurti premium prekės ženklo standartą: Lietuvoje pagamintas apatinis trikotažas „Abbraccio“ susitelkia į etišką gamybą

By  | 

Šiandien, kai prabangos prekės apibrėžimas kinta, „Abbraccio“, Lietuvoje pagamintas apatinių prekės ženklas, iškyla su misija laikytis etiškos gamybos praktikos ir tvarumo.

Nors dar prieš dešimtmetį buvo priimta, kad prabangos prekės ženklai iš esmės yra tvaresni, nes gamybai naudoja patyrusius, savo amatą išmanančius gamintojus bei geriausias medžiagas (ką dažnai atspindėdavo kaina), šiandien ši prielaida nebegalioja. Priešingai nei įprasta pramonėje, kai vis daugiau aukščiausios klasės apatinio trikotažo prekių ženklų pasiduoda greitosios mados praktikai, „Abbraccio“ didžiuojasi būdami vietinės gamybos lėtos mados prekės ženklu.

„Abbraccio“ įkūrėja Karina dalijasi savo siekiais, teigdama: „Tikimės atkurti prabangos, ypač prabangaus apatinio trikotažo, standartą. Lėtosios mados požiūris ne tik atitinka mūsų tvarumo įsipareigojimą, bet ir užtikrina gaminio unikalumą.“

„Abbraccio“ kolekcijoje sau apatinius išsirinks moterys nešiojančios XS-3XL dydžius. Gaminius įsigyti galite el. parduotuvėje abbracciolingerie.com

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.