Papuošalai – geriausi moterų draugai. Ir visai nesvarbu ar tau 18 ar 55-eri, visos moterys turi bent vieną mylimiausią papuošalą, be kurio neišsiverstų nė dienos. Šiandien supažindinsime su Artūru, “veimotti” prekės ženklu įkūrėju. Papasakosime kaip jis susižavėjo papuošalu kūrimu, kai viskas sekėsi ir kokie yra jo ateities planai.
- Papasakokite šiek tiek apie pačią pradžią bei kaip dienos šviesą išvydo “veimotti”?
Viskas nutiko visiškai netikėtai. Naršiau socialiniame tinkle „Instagram“ ir akis užkliuvo už nuotraukos, kurią pasidalino viena mergina. Toje nuotraukoje buvo apyrankė. “Nežinau kodėl ir kaip, tačiau, aš sustojau prie tos nuotraukos. Tai buvo labai paprasta, minimalistinė apyrankė, niekuo neišsiskirianti, tačiau turėjo kažką „tokio“ kas ją pavertė labai ypatinga. Negalėjau tos apyrankės kelias dienas išmesti iš galvos.” – pasakoja Artūras. “Taip pradėjau vis daugiau domėtis juvelyrika, kokie yra prekiniai ženklai. Vis pagaudavau save savo mintyse kuriant papuošalus.” Keli nedideli sutapimai, gilesnis pasidomėjimas juvelyrikos rinka privedė prie to, jog pagalvojau „o kodėl gi aš negaliu sukurti savo juvelyrikos prekinio ženklo“. Nuo to viskas ir prasidėjo.
- Kaip gimė šio originalaus pavadinimo idėja bei ką ji simbolizuoja?
Kuriant pavadinimą turėjau labai daug įvairių minčių ir vis įsivaizdavau moterį kuriai šie papuošalai būs skirti. Norėjau pavadinimą susieti su kokiu nors lotynišku ar lietuvišku žodžiu. Tada radėjau domėtis Baltų dievais. Bėgant laikui žodžių dėlionė vis siaurėjo ir taip gimė – veimotti. (vei – vėjai mintyse, motti – moteriška). “Pridėjau dar vieną „t“ raidę, nes taip vizualiai atrodė man gražiau. Aplinkiniai pritarė šiai idėjai ir taip sukūriau pavadinimą kurio taip ilgai ieškojau.” – pasakoja Artūras.
- Papasakokie šiek tiek apie „veimotti“ papuošalus bei kokioms moterims jie yra skirti?
Papuošalai skirti, kaip vadinu, „jaunoms profesionalėms“. Jos turi mėgstamą darbą, siekia savo svajonių, žino, kad gyvenime svarbu siekti tai ko nori pačios, o ne laukti kokios pagalbos iš šalies. Jos yra įkvėpiančios tiek save tiek kitus. “veimotti” papuošalai yra tarpinis variantas tarp paauglystėje nešiojamos bižuterijos ir jau pilnai subrendusios moters prabangių papuošalų.
Tikiu, kad gyvenime yra labai svarbu save apdovanoti po įvairių akimirkų, nes dažnai mes pamirštame save įvertinti – ar tai naujas darbas, ar paaukštinimas pareigose, ar tiesiog sėkmingas projektas, ar koks nutikimas asmeniniame gyvenime. Tada papuošalas tampa labai tinkama dovana sau. “veimotti” moterys nebelaukia kol vyras ar draugas joms nupirks papuošalus, nes jos juk pačios žino ko nori ir gali pasidovanoti papuošalą sau.
- Kokia yra “veimotti” diena? Visada yra smalsu sužinoti apie „virtuvės“ užkulisius!
Diena prasideda prie kompiuterio su kavos puodeliu skaitaint el. paštą. Tada susidarau dienos darbų planą ir čia diena skyla į du scenarijus – arba tenka likti prie kompiuterio ir darbuotis, arba važiuoti į miestą, vaikščioti į susitikimus, siųsti siuntinius ir atlikti kitus darbus. Pastarajam variantui nutikus važinėju pas juvelyrus/gamintojus, duodu sutvarkyti ar pagaminti papuošalus, tariuosi dėl ateities darbų. Atėjus vakarui tenka grįžti prie kompiuterio bei popieriaus lapo ir dėliotis ateities planus – kur ką galima keisti ar patobulinti. Stengiuos vis patobulėti, kažko išmokti, kad savo pagrindinę prekinio ženklo žinutę ir papuošalus galėčiau kuo tikslingiau ir kuo plačiau paskleisti tiek po Lietuvą, tiek po pasaulį.
Kiekviena diena neapsieina be galvojimo apie tai ką galima padaryti, kaip patobulėti. Gulint lovoje prieš miegą, sapnuojant, pabudus, važiuojant kurnors – visada mintys vis sukasi apie „veimotti“.
- Ar sunku yra įtikti moteriškai auditorijai? Su kokiais sunkumais yra tekę susidurti per “veimotti” gyvavimo laikotarpį?
Tikrai taip, įtikti sunku. Visgi aš pats esu vyras ir manau, jei mano prekinis ženklas būtų skirtas tik vyrams arba ir vyrams ir moterims būtų daug lengviau. Šiuo atveju tenka save priskirti filmo „Ko nori moterys“ personažui. Su iššukiais tenka susidurti beveik kiekvieną dieną, cpavyzdžiui įkeliant nuotrauką į socialinius tinklus šimtą kartų tenka apgalvoti „ar gražiai ši nuotrauko atrodo, ar užrašas po nuotrauka ne per daug iššaukiantis, ar ne per „saldus“, o gal per daug „rimtas“. Sunku nupasakoti tą jausmą, tačiau, šiuo atvėju, kai tavo auditorija yra priešinga lytis – jaučias atsakomybė, nedidelis jaudulys suklysti, kažką ne taip pasakyti ar padaryti. Lyg sutikus patinkančią merginą, ar nuėjus į pirmą pasimatymą.
- Kas jus inspiruoja kūrybai, kur ieškote įkvėpimo?
Sunku pasakyti. Vieni sako, kad juos įkvėpia gamtos vaizdai, kitus artimas žmogus, tačiau aš tiksliai nežinau kas mane įkvėpia. Labai mėgstu žiūrėti filmus, tad ta emocija, tas gyvenimas perteiktas per ekraną ledžia įsijausti į kažką neįmanomo, svajingo. Būtent šios emocijos, kurias sukurias filmai, tampa svarbiu įkvėpimo faktoriumi.
Aš pats asmeniškai labai žaviuosi moterimis, kurios siekia gyvenime savo tikslų. Labai norėčiau, kad tokių būtų kuo daugiau, nes būtent tokios moterys labiausiai ir įkvėpia.
- Ar pastebėjote, kad lietuviai vis dažniau renkasi lietuviškus mados ženklus? Kaip manote, kodėl taip nutiko?
Vien mano aplinkoje matau daug draugų/pažįstamų kurie renkasi lietuviško prekės ženklo daiktus ar paslaugas. Manau, kuo toliau tuo dažniau jaunieji kūrėjai išdrįsta surizikuoti ir pristatyti savo prekes. Tai yra gerai, nes kiekvienam naujam ir esamam prekės ženklui yra iškelta aukšta kartelė ir išsilaikyti gali tikrai ne kiekvienas. Kuriami produktai ar paslaugos tampa tikrai aukštos kokybės, kurti su didžiausia meile ir nė ką labiau nusileidžia pasaulinio lygio prekės ženklams. Vistiek, visi lietuviški prekės ženklai palyginus yra nedideli, tad ir kiekvienas produktas yra gaminamas su dideliu entuziazmu, dėmesiu detalėm, su visa pagarba klientui ir pačiam prekės ženklui, ką manau klientai tikrai jaučia.
- Kas Jums jūsų veikloje teikia daugiausiai džiaugsmo?
Iš praktinės pusės, daugiausiai džiaugsmo, o ir baimės tuo pačiu, teikia žinojimas, kad viskas priklauso nuo manęs pačio. Kaip sėkmingas ar nesėkmingas bus prekės ženklas – viskas priklauso nuo mano priimtų sprendimų.
Beproto smagu yra gauti žinutę iš patenkintos klientės, kaip ji džiaugiasi savo papuošalu. Būtent tas žinojimas, kad kažkam praskaidrinai dieną kai atidarė papuošalo dėžutę – teikiantis daugiausiai džiaugsmo.
- Kas iš naujosios „ veimotti“ kolekcijos yra must have šį rudenį?
Manau ‘Must have’ kiekvienai skirtingai, nes svarbiausia pasipuošti tokiu papuošalu kuris tuo metu primintu tas geras emocijas dėl kurių norisi save apdovanoti! Tačiau, „Besisupančio perlo“ žiedas arba „Kristalo akutės“ pakabukas – jau tapo visiška elegancijos bomba.
- Kokie yra “veimotti” ateities planai bei svajonės?
Visų pirma, netolimoje ateityje jau planuoju naujos kolekcijos papuošalus. Ilgąją perspektyva – nors nuskambės labai ambicingai ir labai labai jau optimistiškai, tačiau, noriu „veimotti“ padaryti tikrai žinomu prekės ženklu tiek Lietuvoje tiek už jos ribų, perduodant pagrindinę prekinio ženklo žinutę. Tai sunkus, ilgas bei daug pasiaukojimo reikalajauntis darbas, bet kolkas esu labai užsivedęs visa „veimotti“ idėja! Na ir žiūrėsime kaip čia viskas pavyks, labai noriu ir tikiu, kad gali pavykti, o pavykus – turiu daug įvairių minčių kaip galima plėstis ir viena iš jų – platesnis prekių, aksesuarų asortimentas.
Ačiū už pokalbį.
“veimotti” galite apžiūrėti – www.veimotti.com