Geriausios idėjos dažniausiai gimsta gana netikėtai ir pagrindinė jos užduotis yra išspręsti kokią nors problemą. Būtent taip prasidėjo grožio specialisčių internete portalo “LaSpell” istorija. Šiandien Jums pristatysime “LaSpell” komada – Justiną, Aistę ir Kamilę, kurie mums papasakos kaip jiems sekasi ir supažindins su portalu, kuriame tiek specialistas, tiek klientas ras tai ko ieško.
- Papasakokite apie ‘LaSpell’, kaip Jums kilo idėja imtis šios veiklos?
Idėja kilo kai viena pažystama grožio specialistė paprašė sukurti jai tinklapį, nes norėjo reklamuotis internete ir tikėjosi taip gauti daugiau užsakymų. Pradėjus nagrinėti ką daro kitos specialistės greitai supratome, kad dauguma turi savo puslapius Facebook‘e ir ten turi po 100 ar 200 like‘ų – greičiausiai iš savo esamų klientų ir draugų rato. Dauguma tų specialisčių neturi nei laiko, nei noro gilintis į internetinės reklamos vingrybes, todėl nusprendėme sukurti platformą kurioje kiekviena specialistė turėtų savo profilį, o klientės turėtų platų pasirinkimo asortimentą. Mes rūpinamės internetine rinkodara ir pritraukiame specialistėms naujų klienčių, o specialistės gali daugiau dėmesio skirti gilindamos žinias savo srityse.
- Kuo ‘LaSpell’ skiriasi nuo kitų panašių puslapių?
Skiriamės savo specializacija – koncentruojamės tik į laisvai samdomas grožio specialistes. Gilinamės ir padedame spręsti problemas su kuriomis jos pačios, bei jų klientės susiduria. Visuomet stengiamės bendrauti, išklausyti ir išgirsti. Nekuriame verslo žvelgdami tik į tai, kas mums atrodo tinkama. Visada atsižvelgiame į jų nuomonę, nes be jų – nebūtų ir mūsų 🙂
- Papasakokite plačiau kokias paslaugas siūlo ‘LaSpell’?
LaSpell galima sakyti yra dvipusė platforma – vienoje pusėje yra grožio specialistės kurios turi savo profilius, juose skelbia apie savo paslaugas bei rodo savo darbų pavyzdžius. Kitoje pusėje yra moterys ir merginos kurios ieško grožio specialisčių kurios galėtu joms atlikti vienokią ar kitokią grožio procedūrą. Taigi pagrindinė mūsų paslauga yra tarpininkavimas tarp šių pusių, mūsų tikslas, kad abi pusės liktu patenkintos.
- Ar daug merginų/moterų išbando jas?
Yra kur tobulėti, bet rezultatai mūsų nenuvilia 🙂 Merginos/moterys visuomet nori savimi rūpintis ir lepintis grožio paslaugomis, todėl tikrai yra besinaudojančių teikiamomis paslaugomis. O kalbant apie specialistes – tikrai yra nemažai užsiregistruojančių, nes tai yra paprasta ir efektyvi reklama joms bei puikus būdas plėsti klientų ratą.
- Ar ateityje žadate pasiūlyti ir daugiau kol kas dar vis neįprastų paslaugų?
Žinoma! Mes daug laiko praleidžiame besigilindami į grožio specialisčių ir jų klienčių poreikius, todėl visą laiką turime planų naujoms paslaugoms. Ką tik pristatėme galimybę grožio specialistėms paskelbti apie tikslią savo darbo vietą su atvaizdavimu žemėlapyje. Taip pat intensyviai dirbame ties nauju specialistės profilio dizainu. Norime labiau pabrėžti specialistės darbų nuotraukas, taip profilis galėtų būti naudojamas kaip specialistės portfolio internete. Čia paminėjau tik einamuosius darbus, turime kur kas didesnių užmojų ateityje.
- Ar pasiteisino Jūsų lūkesčiai, kurių turėjote prieš pradedant nuosavą verslą?
Galima sakyti taip. Kuriant savo verslą turime daug daugiau laisvės kūrybai nei dirbant samdomame darbe, kur dauguma sprendimų yra nulemiami aukštesnių vadovų ar įmonės politikos. Manau, kad didžiausias nuosavo verslo privalumas, o tuo pačiu ir trūkumas – didžiulė veiksmų laisvė.
- Kokie Jūsų ateities planai? Ar ‘LaSpell’ žada plėstis?
Taip, planas yra plėstis į kitas šalis. Pradėsime tikriausiai nuo Latvijos, o tada gal Lenkija, o gal ir kokia egzotiškesnė šalis…laikas parodys 🙂
- Ko palinkėtumėte mūsų skaitytojams?
Nepamiršti savęs pasilepinti grožio procedūromis ir, kad mūsų specialistės Jūsų nenuviltų 🙂
Ačiū už pokalbį.
“LaSpell” galite apžiūrėti – www.laspell.lt