Renginiai

E. Jennings, G. Ivanauskas ir E. Latėnaitė tapo interaktyvaus žaidimo avatarais

By  | 

Žinomi Lietuvos žmonių veidai nuo šiol figūruos ir ant žaidimo kortų. Erica Jennings, Gytis Ivanauskas, Elžbieta Latėnaitė, Simas Slabačiauskas bei kitos įžymybės tapo žaidimo “Bloomerang” avatarais, ir vasario 22d. Vilniuje kvies į nemokamą patyriminį eksperimentą, kuris skirtas padėti vystyti kūrybiškumą ir verslumą.

Pasaulyje populiarėjančio žaidimo “Bloomerang” tikslas – įkvėpti į dalykus pažvelgti nauju kampu ir rasti atsakymus tiek į darbinius, tiek ir gyvenimiškus klausimus.

“Renginyje mums gerai pažįstamus žmones sutiksime žaidimo avatarų amplua – kiekvienas iš jų simbolizuoja unikalią savybę, turinčią kūrybinę galią: E. Jennings įkūnys drąsą, G. Ivanauskas – pirminį kūrybos impulsą, o Elžbieta Latėnaitė skatins savo tikslų ir vizijos aiškumą”, – teigia žaidimo kūrėja, prekės ženklų strategė Eglė Karalytė.

Menų fabrike “Loftas” renginio metu dalyvių jusles stimuliuos įvairios vizualų, garsų ir kvapų aktyvacijos bei kiti siurprizai, padėsiantys praplėsti kiekvieno kūrybinius horizontus. “Bendraudami su avatarais ir atlikdami žaidimo žingsnius, semsimės įkvėpimo ugdyti norimas savybes savyje,” – pasakoja E. Karalytė, neseniai subūrusi net 700 “Bloomerang” žaidėjų didžiausioje pasaulio technologijų konferencijoje “Web Summit” Lisabonoje.

“Žaidėjų tikslas – išsigryninti savąjį avatarą gyvenime, t.y., atrasti, kuo kiekvienas tikime, kuo gyvename. Avatarais tapusios įžymybės yra žmonės, kurie gyvena autentiškai, yra drąsūs, nebijo išeiti iš egzistuojančių kategorijų, ir moka gyvenime balansuoti kūrybingumą bei sėkmę. Siekiame įkvėpti visus patyriminio renginio dalyvius gyvenanti drąsiai, spalvingai ir kūrybingai”, – teigia E. Karalytė.

E. Karalytė neseniai į Lietuvą grįžo po 20-ties metų gyvenimo ir darbo svetur. Žaidimo kūrėjos patirtis sukaupta dirbant Niujorke, Londone, Paryžiuje, Barselonoje, Beirute ir kituose didžiuosiuose pasaulio miestuose su tokiais prekių ženklais, kaip Adobe, Google, MTV Lebanon, Happy Socks ir kitais, kuriems padėjo transformuoti jų prekės ženklų ir produktų dizaino sistemas.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.