Mada

„Burberry“ pavasario/vasaros 2016 reklaminė kampanija

By  | 

Reklaminė kampanija susideda iš keturiasdešimties precedento neturinčių kadrų, įamžintų paties mados fotografijos “karaliaus” Mario Testino. Nuotraukų centre – platus naujausios“ready-to-wear” kolekcijos bei “Burberry” aksesuarų asortimentas, tarp kurių garsieji mados namų lietpalčiai, pončai, rankinės bei šalikai.

Modeliai

Reklaminės kampanijos veidais tapo mados pasaulio naujokai: Dylan Brosnan ir seserys Ruth bei May Bell kartu su britų modeliais Bella Yentob, Hayett Belarbi McCarthy, Eliza Fairbanks, Misha Hart, Liam Gardner, Sol Goss, Ben Gregory ir Louie Johnson. Jaunuolių pozityvi energija bei šiuolaikiška pasaulėžiūra atsispindi ir naujojo “Burberry” sezono nuotaikoje bei estetikoje.

“The Rucksack” kuprinė

Naujausios “Burberry” reklaminės kampanijos akcentu tapo pavasario/vasaros 2016 “must-have” aksesuaras – “The Rucksack” kuprinė, skirta tiek vyrams, tiek moterims.

“The Burberry Snapchat” reklaminė kampanija

Įdomu tai, jog pavasario/vasaros 2016 reklaminė kampanija buvo fotografuota tuo pačiu metu, toje pačioje studijoje Londone, kaip ir pirmoji kada nors sukurta “The Burberry Snapchat” kampanija, kurios metu gyvai socialinio kanalo “Snapchat” platformoje buvo pristatytos reklaminės nuotraukos bei reklaminis filmas. Kampanija internetinėje erdvėje išbuvo vos 24 valandas ir suteikė šansą ištikimiausiems mados namų “Burberry” klientams bei gerbėjams pirmiesiems pamatyti reklaminės kampanijos užkulsius bei rezultatą. Tai pirmoji kada nors gyvai pristatyta reklaminė kampanija, naudojant “Snapchat” programėlę.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.