Mada

BURBERRY atskleidžia detales iš pirmosios tiesiogiai pirkėjams pristatomos kolekcijos

By  | 
Burberry Campaign, September 2016_001

© Copyright Burberry/Testino

Mario Testino įamžina Burberry amatininkų portretus šalia naujųjų Londono mados savaitės metu pasirodysiančios kampanijos veidų.

Bendradarbiavimas su ,,The New Craftsmen” (liet. Naujieji amatininkai) leis įgyvendinti kolekcijos įdėją ir gyvai ją pristatyti pirkėjams naujoje Burberry pasirodymų erdvėje, esančioje Londono širdyje.

Londonas, 2016 m. rugpjūtis

Šiandien Burberry atskleidžia detales iš savo pirmosios tiesiai pirkėjams pristatomos kolekcijos ir kartu siūlo pažvelgti į pirmuosius kadrus iš naujos reklaminės kampanijos, kuri pasirodys rugsėjo 19 d. iš karto po Burberry šou. Taip pat mados namai praneša apie bendradarbiavimą su ,,The New Craftsmen”.

Burberry Campaign, September 2016_002

© Copyright Burberry/Testino

Naujoji kampanija ir kolekcija

Reklaminės kampanijos kadrai, kuriuose matomi į komandą įtraukti nauji britų veidai (Jean Campbell, Cavan McCarthy ir Alex Dragulele), atspindi Burberry rugsėjo kolekcijos modelius. Jie įkvėpti Virginijos Woolf novelės ,,Orlando” bei kontrastingų moteriško ir vyriško stiliaus pavyzdžių, kuriais pasižymi skirtingi istoriniai periodai.

Fotografas Mario Testino įamžino kampaniją Walker Art Gallery skulptūrų galerijoje Liverpulyje. Ši vieta pasitarnavo kaip istorinis fonas naujajai prekės ženklo kolekcijai.

Siekiant iškilmingai paminėti aukštą amatininkystės lygį siekiančią kolekciją, Testino taip pat sukūrė Burberry amatininkų portretų seriją. Tai žmonės iš malūnų ir fabrikų, išsibarsčiusių po Angliją, Škotiją ir Italiją, kurių aistra ir sugebėjimai prisideda prie Burberry gamybos. Kampanijos pasirodymo proga Burberry taip pat atskleidė amatininko, kuriančio raštus naujausiai mados namų rankinei The Bridle, portretą.

Pilna nuotraukų serija bus atskleista iš karto po naujosios Burberry kolekcijos pristatymo Londono mados savaitės metu, rugsėjo 19 d. Tokiu pat metu bus galima iš karto įsigyti kolekcijos gaminių.

Makers House

© Copyright Burberry/Testino

,,The New Craftsmen”, įgyvendinantys kolekcijos idėją naujojoje Burberry pristatymų erdvėje

Burberry taip pat didžiuojasi galėdami pranešti apie partnerystę su ,,The New Craftsmen”. Šio bendradarbiavimo rezultatai, kurie bus pristatomi šou metu, atskleis, kur vieni geriausių Britanijos amatininkų sėmėsi įkvėpimo naujosios kolekcijos realizavimui. Kolekciją pilnai įgyvendinti padės dinamiška veiklų programa ir instaliacijos naujoje mados ženklo pasirodymų erdvėje Londone.

Šios naujosios erdvės, pavadintos ,,Makers House”, adresas – 1 Manette Street Londono širdyje, Soho kvartale. ,,Makers House” lankytojams atvers duris rugsėjo 21-27 dienomis – ten bus galima rasti originalių darbų ekspoziciją, sukurtą iš anksto atrinktų amatininkų. Gamintojai naudosis šia erdve eksperimentams ir kūrybai, kurios pradinis įkvėpimo taškas – naujoji kolekcija.

Generalinis Burberry direktorius ir kūrybos vadovas Christopher Bailey teigia, jog ,,ši kampanija atspindi kolekciją, įkvėptą Virginijos Woolf novelės ,,Orlando” ir taip pat pagerbia daugybę patyrusių amatininkų, dirbančių su ikoniniais Burberry gaminiais. Dėl to su pasididžiavimu dalinuosi Mario Testino kurtais portretais, kuriuose įamžinti Jean Campbell, Cavan McCarthy bei Alex Dragulele – juos pasirinkome vaizduoti šalia talentingų Burberry amatininkų portretų.

Kartu siekdami pagerbti šiuolaikinį amatininkystės nepriekaištingumą, didžiuojamės galėdami pranešti apie jaudinantį bendradarbiavimą su ,,The New Craftsmen” – tai mūsų rugsėjo pristatymo dalis.

Kaip Virginijos Woolf novelė ,,Orlando” yra ne tik meilės laiškas praeičiai, bet kartu ir neįtikėtinai modernus kūrinys, taip ši savaitės trukmės paroda siekia atiduoti duoklę nuo Burberry identiteto neatsiejamam dizaino paveldui, tačiau kartu ir labiausiai intriguojantiems Didžiosios Britanijos kūrėjams, inovacijoms ir įkvėpimui, kuris slypi už jų darbų.”

Burberry pasirodymas, 19:30 (BST), 2016 m. rugsėjo 19d.

Naujoji Burberry kolekcija ant podiumo bus pristatyta Londono mados savaitės metu, rugsėjo 19 dieną, pirmadienį. Pirmosios tiesiai klientams pristatomos kolekcijos proga žiūrovai kartu išvys ir moteriškus, ir vyriškus drabužius. Besezoniai, iš karto pasiekiami ir asmeniniai – toks naujas mados namų kūrinių formatas sukurtas galvojant apie tarptautinę auditoriją. Šis vasario mėnesį praneštas žingsnis pastebimai sumažins prarają tarp podiumo pristatymo ir laiko, kada klientai turi realią galimybę įsigyti kolekcijos gaminių.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.